دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

۲۶۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

۳۱
مرداد

http://dl.booloor.com/pictures/02/india-jewelry/Beauty_India_jewelry_%5Bwww.booloor.com%5D_2017.jpg

آرایش در هند بخش مهمی از فرهنگ و زندگی روزانه مردم است. سرزمین هفتاد و دو ملت رنگ‌های گوناگونی را در برابر چشمان گردشگران قرار می‌دهد و هر بیننده‌ای را در میان تنوع آیینی متوجه اشکال و نقش‌های زیبای چهر‌ه‌های زنان و مردانش می‌کند. اگر چه بیشتر کشورهای خاورمیانه صادرکننده سُرمه به سایر کشورها بودند اما اولین بار حَنا از هند به کشورهای دیگر فرستاده شد. از این رو تاریخچه صنعت آرایشگری با نام هند نیز مانند مصر گِرِه خورده است.

آرایش بدن؛ تلفیق هنر و سنت

در میان مردان و زنان هند و حتی کودکان آرایش امر رایجی است زیرا بر اساس باورهای دینی برای مراسم مختلف هر فردی لازم است خود را آرایش کند. بر این اساس در هند برای اجزای صورت نشانه‌های مختلفی رایج است که ذکر و توضیح آنها جالب است:

  • عبدی
۳۱
مرداد

حافظ شیرازی می‌گوید :‌

اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را

به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را

این خال قرمز رنگ در زبان محلی بین‌دی (Bindi) نام دارد و به معنای یک قطره است.

بین‌دی در شکل سنتی یک دایره قرمز رنگ روی پیشانی درست میان دو ابرو است.

به این محل چاکرا (chakra) به معنای چشم سوم نیز می‌گویند. اما برای گذاشتن این خال تنها از رنگ قرمز استفاده نمی‌شود. این خال به هیچ وجه نیاز نیست قرمز رنگ باشد و در رنگ ها و یا حتی با اشیا زینتی دیگر نیز به کار میرود.

بین‌دی به هر رنگ، اندازه و شکلی باشد به عنوان بخشی از جواهر آلات محسوب می‌شود و باید با سایر اجزای سرویس جواهر هماهنگ باشد.

۳۱
مرداد

ATI Catalyst Display Drivers 15.7.1 WHQL

آیا میدانید مهم ترین بخشی که در اجرای بازی‌های رایانه ای تاثیر گذار است ، کارت گرافیک سیستم می‌باشد . آیا می‌دانید بدون صرف هزینه میتوانید سرعت پردازش تصاویر گرافیکی و بازی‌های خود را به حداکثر برسانید ؟ این راه با نصب به روز ترین نسخه کارت گرافیک شما امکان پذیر می‌باشد .


بازی‌های جدید تولید شده از تکنولوژی‌های جدید نیز بهره برده اند که تنها با به روز رسانی کارت گرافیک  میتوانید از این تکنولوژی‌ها استفاده کنید . با استفاده از درایور ATI می‌توانید بازی‌های جدید و فیلم‌های ۳ بعدی خود را با وضوح بالا و سرعت فوق العاده ای اجرا نمایید . باید به این نکته اشاره کنیم که برای اجرای بازی‌های جدید تنها داشتن یک کارت گرافیک جدید با کیفیت بالا کافی نیست ، بلکه بهترین راه حل‌ها استفاده ار آخرین ورژن درایور کارت گرافیک است که می‌تواند قدرت پردازش سیستم شما را چندین برابر کند .

دانلود نسخه ۳۲ بیتی درایور ویندوز ۷ برای Desktop و Laptop
 
دانلود نسخه ۶۴ بیتی درایور ویندوز ۷ برای Desktop و Laptop

دانلود نسخه ۳۲ بیتی درایور ویندوز ۸.۱ برای Desktop و Laptop
 
دانلود نسخه ۶۴ بیتی درایور ویندوز ۸.۱ برای Desktop و Laptop

دانلود نسخه ۳۲ بیتی درایور ویندوز ۱۰ برای Desktop و Laptop

دانلود نسخه ۶۴ بیتی درایور ویندوز ۱۰ برای Desktop و Laptop

مشاهده ورژن کارت گرافیک شما

رمز فایل

www.downloadsoftware.ir
  • عبدی
۳۱
مرداد

AMD Catalyst drivers نرم افزار قدرتمند تنظیمات گرافیک و ویدئو HD شرکت AMD می باشد که امکان کنترل کارآیی و کیفیت تصویری پردازش های گرافیک های AMD Radeon را برای کاربران فراهم می کند. AMD Catalyst drivers کارآیی پایداری را فراهم کرده و تمامی محدودیت ها را با داشتن امکانات حرفه ای از بین می برد.

این نرم افزار کنترل دقیقی برای کاربران بازی های کامپیوتری و ویدئو فراهم می کند. نصب آن به کمک یک Wizard انجام می شود، تنظیمات استفاده از چند مانیتور و کارآیی بسیار بالا برای افراد حرفه ای از نمونه امکانات این نرم افزار می باشد.

امکانات :
–    کارآیی بسیار بالا : آپدیت های AMD Catalyst روی افزایش کارآیی گرافیکی سیستم ها شامل توسعه Direct3D محبوب و عنوان های بازی OpenGL تمرکز دارد.

–    امکانات ابتکاری : AMD Catalyst  شامل مرکز کنترل AMD Catalyst می باشد که امکانات ابتکاری مختلف و کنترل بی نظیری بر روی کارآیی و کیفیت تصویری کارت گرافیک های AMD Radeon فراهم می کند.

  • عبدی
۲۹
مرداد

4041.jpg

عناوین اصلی کتاب شامل:

بخش یکم مکتب نبوی و عترت

بخش دوم مکتب صحابیان

بخش سوم مکتب تابعین

بخش چهارم عوامل گسترش اختلاف در تفسیر

بخش پنجم تدوین تفسیر

بخش ششم نفوذ رأی در تفسیر

بخش هفتم مکتب معتزله

بخش هشتم مکتب باطنیه و اخوان الصفاء

بخش نهم مکتب صوفیه

بخش دهم مکتب فلاسفه

بخش یازدهم مکتب علمی و اجتماعی در روشنائی تمدن جدید

بخش دوازدهم مکتب جستجوگران و نوآوران

بخش سیزدهم نمونه تفاسیر مهم

بخش چهاردهم تفسیر متکامل

فهرست تاریخ تفسیر

حجم : 3.1MB

  • عبدی
۲۹
مرداد

2834.jpg

عناوین اصلی کتاب شامل:
مقدمه؛ تعریف خطابه؛ تاریخ خطابه در یونان؛ نتایج مطالعه تاریخ خطابه در یونان؛ تاریخ خطابه در دنیای عرب؛ خطبه ابن نباته؛ خطبه اکثم بن صیفی (قبل از اسلام)؛ علی بزرگترین خطیب تاریخ؛ فصاحت و بلاغت سجع در کلام علی علیه السلام؛ ایجاز و اطناب؛ حسن مطلع؛ مقام تشبیه در سخن؛ تمثیل

حجم : 455 KB

  • عبدی
۲۹
مرداد

آنچه خواهید خواند ترجمه ذوقی از نامه ۳۱ نهج البلاغه به دستِ فاطمه شهیدی، نویسنده مجله پرسمان در نسخه های شماره ۶۲، ۶۳، ۶۴، ۶۵، ۶۶، ۶۷ و ۶۸ می باشد. این نامه خطاب به امام حسن، بعد از بازگشت از جنگ صفین نوشته شده است.

 

این، سفارش‌های پدری است که می‌رود؛

پدری که می‌داند لحظه‌ها می‌گذرند؛

می‌داند زندگی‌اش رو به پایان است؛

پدری تسلیم نظام روزگار و

از دنیا بیزار؛

ساکن خانه‌های گذشتگان که می‌داند نوبت اوست که خانه‌ها را بگذارد و برود.

این، سفارش‌های پدری است به فرزندش

و فرزندان، آرزوهای درازی دارند که به آنها نمی‌رسند؛

در راهی می‌روند که به نابودی می‌رسد.

  • عبدی
۲۹
مرداد

12447.jpg

عناوین اصلی کتاب شامل:
1 مقدمه ؛ 2 اثر فرهنگ آریایی ؛ 3 جمهوری ها- سلطان نشین ها؛ 4 پیدایش شاهنشاهی ؛ 5 فروپاشی شاهنشاهی ؛ 6 رشد جامعه بازرگانان ؛ 7 تحول الگوی باستانی ؛ 8 کشمکش در سلطان نشین های جنوب ؛ 9 اهمیت یافتن جنوب ؛ 10 پیدایش دولت های محلی در شمال هند؛ 11 فئودالیسم در دولت های ناحیه ای ؛ 12 صف بندی مجدد سلطان نشین های ناحیه ای ؛ 13 آزمون جذب و تحلیل ؛ 14 هماهنگی جنوب

15 آمدن مغول ها؛ 16 اکبر؛ 17 شاهنشاهی مغولان ؛ 18 مغولان کبیر؛ 19 اروپاییان و هند مغولی ؛ 20 فساد، فروپاشی و آشفتگی ؛ 21 انگلیسی ها در بنگال ؛ 22 دولت بنگال و استیلا؛ 23 سیادت- چرا و چگونه ؛ 24 سیاست نوین ؛ 25 کامل شدن تسلط؛ اشاره؛ 26 اوج شکوه امپراطوری ؛ 27 نهضت ملی: فرهنگی و سیاسی ؛ 28 کنگره، گرزن و اصلاحات ؛ 29 جنگ جهانی اول و جهش بزرگ به جلو؛ 30 مهاتما؛ 31 قانون 1935 و جنگ دوم جهانی ؛ 32 پاکستان ؛ 33 استقلال و استواری ؛ 34 هند و نهرو؛

حجم : 7.5 MB

  • عبدی
۲۹
مرداد

4540.jpg

عناوین اصلی کتاب شامل:

زنان و حکومت امام زمان (عج)

جایگاه زن در فرهنگ مهدویت

نقش زنان در حکومت امام زمان (عج)؛ زنان مهدی یاور

زنان رجعت کننده

حجم : 675 KB

  • عبدی
۲۹
مرداد

4558.jpg

عناوین اصلی کتاب شامل:

فصل اول: حکایات

فصل دوم: زنان یاوران امام زمان

فصل سوم: زنان در آخرالزمان

فصل چهارم: سیمای زن

حجم : 738 KB

  • عبدی
۲۹
مرداد

4485.jpg

عناوین اصلی کتاب شامل:
طلیعه؛ فصل اول : کلیات؛ فصل دوم : پیامبر، دختران و فرهنگ مهروزی؛ فصل سوم : پیامبر و رفتار با همسران؛ فصل چهارم : پیامبر (ص)، زن و فرهنگ تکریم اسیر؛ فصل پنجم : پیامبر و زنان خطاکار؛ فصل هفتم: پیامبر (ص)، زنان و مصائب؛ فصل هفتم: پیامبر، زن و حقوق زوجین؛ فصل هشتم: پیامبر، زنانف حریم ها و حرمت ها؛ فصل نهم: پیامبر، زنان، اشتغال و دانش اندوزی

حجم : 1.5 MB

  • عبدی
۲۹
مرداد

1617.jpg

عناوین اصلی کتاب شامل:
رسول خدا (ص) در امر رسالت و تثبیت پایه های نهضت خویش، رنج بسیار کشید؛ هرچند گردباد سهمگین توطئه دشمنان، همواره بر نهضت و شریعت ایشان محیط بود، اما سنت الهی بر آن بود تا از افول نور خویش جلوگیری کند و آن را از شر مشرکان و منافقان حفظ نماید. از طرفی امت اسلام نیز پس از رحلت رسول خدا (ص) مانند همه امت ها مشمول سنت ابتلا و آزمایش شد تا نشان دهد که مردم، چگونه اراده و اختیار خود را به کار می گیرند و با تمسک به ابزار هدایت، خود را از فتنه ها می رهانند و کدام یک مدال افتخار امت ناجیه را به گردن می آویزند.؛ فصل اول: ریشه تشیع و تاریخ پیدایش آن؛ فصل دوم: فرض های خیالی درباره تاریخ تشیع؛ فصل سوم: شیعه در دوران اووی و عباسی

حجم : 1.3MB

  • عبدی
۲۹
مرداد

4312.jpg

عناوین اصلی کتاب شامل:

اسلام؛ مسیحیت؛ یهود؛ زرتشت؛ هندوئیسم؛ بودا؛ زن در ادیان پیش از اسلام

حجم : 2.0 MB

  • عبدی
۲۹
مرداد

4486.jpg

عناوین اصلی کتاب شامل:

به نام خداوند جان و خرد

زنان در صدر مسیحیت

زنان درکلیسای اولیه

زنان درکلیسای قرون وسطا

زنان در عصر نهضت اصلاحات دینی

زنان در مدرنیته و پسامدرنیته

حجم : 1.0MB

  • عبدی
۲۹
مرداد

4534.jpg

حجم : 2.0MB

  • عبدی