دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

۲۸۱ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۹
آبان

7127.jpg

عناوین اصلی کتاب شامل:

چرا پیامبر همسران متعددی برگزیده است؟؛ حضرت خدیجه؛ عایشه دختر ابی بکر بن ابی قحافه؛ حفصه دختر عمر بن خطاب؛ زینب بنت خزیمه؛ ام سلمه هند دختر ابی امیه؛ زینب دختر جحش؛ صفیه دختر حی بن اخطب سر کرده یهودیان بنی نضیر؛ جویریه دختر حارث بن ابی ضرار سر کرده یهودیان بنی مصطلق؛ میمونه دختر حارث خواهر ام الفضل همسر عباس؛ ام حبیبه؛ همسران دیگر پیامبر؛ علل تعدد زوجات پیامبر

حجم : 423KB

دانلود

  • عبدی
۲۹
آبان

9336.jpg

عناوین اصلی کتاب شامل:

بخش اول :وضو در روزگار پیامبر(ص ) و خلیفگان

بخش دوم : وضو در دوران اموی و عباسی

حجم : 2.7MB

دانلود

  • عبدی
۲۹
آبان

7062.jpg

عناوین اصلی کتاب شامل:

حرمت شکنان عصر نبوی؛ سیره پیامبر رحمت در برخورد با حرمت شکنان؛ سرنوشت حرمت شکنان؛ پیامدهای حرمت شکنی و هشدار قرآن؛ انگیزه های ارتداد از دیدگاه قرآن؛ پاسخ به یک سؤال

حجم : 449KB

دانلود

  • عبدی
۲۸
آبان

پیامبر(ص) فرمود: هر که سورة حجرات را بخواند، برای حفظ جنینش از خطرها و سقط، موثر است.

ماه اول

روزهای پنج شنبه و جمعه سوره یس و الصافات بخواند وبه شکم بدمد و روزهای جمعه از قبل از صبحانه انار میل کند و قبل از طلوع آفتاب و هر روز بر 2 عدد خرما سوره قدر بخواند و آن را ناشتا بخورد .

ماه دوم

روزهای پنج شنبه و جمعه سوره الملک بخواند. روز پنجشنبه 140 مرتبه و روز جمعه صد مرتبه صلوات با عجل فرجهم بگوید . هر روز 2 عدد عناب سوره توحید بخواند و آن را ناشتا بخورد.

 

  • عبدی
۲۸
آبان

محبت ‏به فرزندان امرى فطرى است که خداوند آن را در دل‏ والدین به ودیعه نهاده است. اما آنچه در این میان مهم مى ‏نماید و آثار تربیتى در پى دارد ابراز آن است. این امرى اختیارى است‏ و والدین و مربیان مى‏ توانند در پرتو آن زمینه تربیت صحیح را فراهم آورند. چه بسیارند والدینى که در برابر فرزندان خود محبت فراوان‏ دارند اما آن را ابراز نمى‏ کنند در حالى که محبت وقتى سازنده و تاثیر گذار خواهد بود که فرد مورد محبت از آن آگاهى یابد.

امام حسین(ع)به عنوان الگوى تربیتى مطمئن و کامل محبت‏ به‏ فرزندان را از نیازهاى ضرورى آنان دانسته، در قالبهاى گوناگون‏ به ابراز آن مى‏ پرداخت. گاه با در آغوش گرفتن و به سینه‏ چسبانیدن خردسالان، زمانى با بوسیدن آنان و گاه با به زبان‏ آوردن کلمات شیرین و محبت‏ آمیز.

  • عبدی
۲۸
آبان
سبک زندگی حسینی

متاسفانه ازدواج جوانان مورد غفلت مردم و مسئولین قرار گرفته و کسی حاضر نیست در این امر مهم دست به جیب شده و مشکل اقتصادی جوانان را بر طرف کند.

به عنوان مثال توسط دولتمردان خدوم! در اقدامی انقلابی و خدا پسندانه!!!!! مبلغ وام ازدواج برای جوانان 3 ملیون و مبلغ وام خرید اتومبیل 25 ملیون تعیین شده است.

ببینید چقدر زیاد است فاصله ما با کسی که سنگش را به سینه می زنیم.

امام حسین علیه‌السلام نسبت به ازدواج ام کلثوم دختر حضرت زینب علیهاالسلام اظهار داشت:
«تمام جمعیت حاضر در مسجد گواه باشید. که من دختر خواهرم، ام کلثوم دختر عبدالله بن جعفر را به عقد پسر عموی او قاسم بن محمد بن جعفر در آوردم، و مهریه او را چهار صد و هشتاد درهم قرار دادم و زمین خودم در منطقه عقیق که در آمد کشاورزی سال آن هشت هزار دینار است برای بی نیازی و کمک هزینه زندگی، به این دو زوج جوان بخشیدم که بی نیاز باشند. انشاءالله»

متن عربی:

فَاشهَدوا جَمیعا أنّی قَد زَوَّجتُ امَّ کُلثومٍ بِنتَ عَبدِ اللّهِ بنِ جَعفَرٍ مَنِ ابنِ عَمِّهَا القاسِمِ بنِ مُحَمَّدِ بنِ جَعفَرٍ، عَلى أربَعِمِئَةٍ وثَمانینَ دِرهَما، وقَد نَحَلتُها ضَیعَتی بِالمَدینَةِ أو قالَ أرضی بِالعَقیقِ و إنَّ غَلَّتَها فِی السَّنَةِ ثَمانِیَةُ آلافِ دینارٍ، فَفیها لَهُما غِنىً إن شاءَ اللّهُ.

منبع:

دانش نامه امام حسین (ع) بر پایه قرآن و حدیث، ج‏3، ص:42  به نقل از المناقب لابن شهرآشوب: ج 4 ص 38، بحار الأنوار: ج 44 ص 207 ح 4.


گلی از گلهای بهشت 313sardar.blog.ir
  • عبدی
۲۸
آبان

درباره عبدالله بن مبارک چنین گفته‌اند که پدرش باغبان بود روزی صاحب باغ آمد و به مبارک گفت: فوری مقداری انار شیرین بیاور تا بخوریم.

مبارک چند عدد انار آورد و صاحب باغ چشید و گفت: ترش است برو انار شیرین بیاور، چند مرتبه مبارک انار اورد و صاحب باغ بعد از چشیدن می‌گفت: ترش است برو انار شیرین بیاور.

بالاخره صاحب باغ ناراحت شد و رو به مبارک کرد و گفت؛ تو هنوز بعد از مدتی که در این باغ هستی درخت انار ترش را از شیرین تمیز نمی‌دهی؟

مبارک در جواب گفت: درست است که مدتی است، من در این باغ هستم، اما هنوز از انار این باغ نخورده‌ام که بدانم کدام درخت انارش ترش و کدام شیرین است، چون شما فقط نگهبانی و آبیاری باغ را به عهده من واگذار کرده‌اید و از شما اجازه نگرفتم که از میوه‌های باغ استفاده کنم.

صاحب باغ تعجب کرد، به همین سبب او را امتحان نمود و فهمید که مبارک راست می‌گوید از آن پس به او علاقمند شد و دخترش را به ازدواج او درآورد، خداوند هم بر اثر پاکی و صداقت او از این ازدواج فرزندی به او عطا می‌کند به نام عبدالله که هنوز نامش بر سر زبان‌ها است و این طفل از عارفان معروف می‌شود و به جایی می‌رسد که در احوالات او می‌گویند؛ شخصی به او گفت:«خواب دیدم یک سال از عمر تو بیشتر نمانده است» عبدالله در جوابش گفت:«روزگار دراز پیش ما نهادی، یک سال دیگر ما را اندوه هجران می‌یابد کشید و تلخی فراق می‌باید چشید.»


منبع: مفاسد مال و لقمه حرام ص34

  • عبدی
۲۸
آبان

جهاد النکاح (شما بخوانید جهاد الزنا! این از خدا بی خبرها پیوند مقدس نکاح را هم به سخره گرفته اند! ) روشی دیگر برای جذب سلفیها جهت جنگیدن در سوریه بر علیه دولت بشار اسد می باشد.

وهابی ها با صدور فتوایی بهترین راه برای شرکت زنان در جهاد را "جهاد نکاح" در سوریه عنوان کردند. بر اساس این فتوا دختران نوجوان، یا زنان مطلقه اگر برای رفع نیازهای جنسی "شورشیان در سوریه" به این کشور سفر کنند، ثواب آنها بهشت است!!

  • عبدی
۲۸
آبان
  • عبدی
۲۸
آبان

وزیر کشور تونس:

برخی از زنانی که برای جهاد نکاح به سوریه رفته‌اند، حامله برگشته‌اند!

  • عبدی
۲۸
آبان

پس از صدور فتوای غیر شرعی و جنجالی وهابیون نسبت به جهاد نکاح برای کمک به تروریست های مستقر در سوریه، فتوای غیر شرعی دیگری نیز توسط فرقه موهوم وهابیت صادر شده است که بر طبق آن جهاد نکاح با محارم نیز مجاز دانسته شده است!!

چند روز  پیش  با خبر شدیم که یکی از سرکردگان تروریستها را هنگام زنا با نوه خود (پناه بر خدا!!) دستگیر کرده اند!!! خیلی تعجب کردم ! از اینکه چرا دستگیرش کرده اند؟؟!

 چون شاید!! انشاءالله!! دست به سر نوه اش گذاشته و سه بار تکبیر گفته!! و نوه اش را بر خودش حلال کرده است!!!

  • عبدی
۲۸
آبان

یک مفتی وهابی :

زن متاهل می تواند اقدام به جهاد نکاحی کند به شرط این که همسرش را مطلع نکند!!



  • عبدی
۲۸
آبان

کتابی مفید در رد بر صوفیه، شیخیه، بابیت،بهائیت، اهل حق و اسماعیلیه

حجم : 3.6MB
  • عبدی
۲۶
آبان

7638.jpg

عناوین اصلی کتاب شامل:

شأن نزول آیات

دلالت آیات بر سنت تعمیم

علت تعمیم

موارد تعمیم

نفرین شدگان در زیارت وارث

عاشورا محک ولایت و برائت

دوستی یا دشمنی، به عمل است

رضایت مندی سطحی و عمقی

حجم : 556KB

دانلود

  • عبدی
۲۶
آبان

7267.jpg

دمع العین علی خصائص الحسین علیه السلام

(ترجمه الخصائص الحسینیه)

عناوین اصلی کتاب شامل:

مقدمه آیه الله جزایری؛ مختصری از ترجمه احوال و آثار حاج شیخ جعفر شوشتری مؤلف کتاب؛ مقدمه ویراستار؛ کتابنامه خصائص؛ شروح خصائص؛ دیگر کتابهای خصائص؛ یادکردی از مترجم محترم؛ شهرستانی از دیدگاه بزرگان؛ وفات؛ تألیفات گرانبها؛ استدراک از خصائص؛ در ذکر مصائب جانسوز حضرت امام حسین؛ در ذکر خصوصیات امام حسین در عوالم وجود تا انقضاء روز جزاء و مقاصد هفتگانه آن

  • عبدی