دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

برای بعضی از کاربران کار کردن با نرم افزار Nero مشکل می باشد و این موضوع هم بر می گردد به تنظیمات زیاد این برنامه . Nero از بخش های مختلفی تشکیل شده که وقتی آن را اجرا می کنید اگر با نسخه های قبلی آن کار نکرده باشید ممکن است است ندانید که از طریق کدام گزینه باید چکاری انجام بدهید . به همین دلیل شما می توانید از نرم افزارهای جانبی مثل BurnAware استفاده نمایید .

BurnAware Professional نرم افزاری قدرتمند در جهت رایت، کپی و تهیه نسخه پشتیبان از دیسک های CD ،DVD ،Blu-ray می باشد. این نرم افزار دارای ابزار رایت که به شما در کپی سی دی و دی وی دی های عکس های دیجیتال، اسناد، بازی، فیلم و موسیقی به راحتی کمک می کند. همچنین با BurnAware شما می توانید به تدوین و رایت دیسک های بوت و ISO بپردازید. BurnAware Express ایده آل برای کاربرانی که با رایت دیسک، نیازهای اساسی به عنوان پشتیبان، ایجاد اطلاعات، صوتی، دیسک های ویدیویی و تصاویر را برطرف می نمایند. این نرم افزار با استفاده آسان شما را قادر به ذخیره فایل های خود درون دیسک می کند.

دانلود نرم افزار BurnAware

1. بعد از دانلود نرم افزار را نصب و اجرا کنید . همانطور که میدانید محیط برنامه بسیار ساده می باشد . 5 بخش اصلی به صورت قابل فهم از هم تفکیک شده اند .
در بخش اول می توانید فایل و دیتای خودتان را بر روی سی دی یا دی وی دی رایت کنید .
بخش دوم مربوط به فایل های صوتی و تصویری می باشد .
بخش سوم مربوط به ایمیج و گرفتن پشتیبان .
بخش چهارم و پنجم هم ابزارهای کاربردی  .

بخش DATA :
بخش دیتا نرم افزار BurnAware Premium مربوط به رایت فایل های مختلف بر روی دیسک های DVD / CD / Blu-ray  می باشد . رایت فایل های که با بوت همراه هستند توسط این بخش پشتیبانی میشود . بخش های مربوط به DATA شامل Data Disc , Blu-ray Disc , Boot Disc , Custom Disc می باشد .

بخش Multimedia :
بخش مولتی مدیا نرم افزار BurnAware Premium برای رایت فایل های صوتی و تصویری با فرمت های گوناگون می باشد . رایت فایل های Audio , MP3 , DVD در این بخش از نرم افزار پشتیبانی میشود . بخش های مربوط به Multimedia شامل Audio CD , Mp3 Disc , DVD-Video می باشد .

بخش Disc Images :
بخش دیسک های ایمیج در نرم افزار BurnAware Premium مربوط به رایت فایل های ایمیج با فرمت های مختلف می باشد . علاوه بر رایت دیسک های ایمیج میتواند از فایهای ایمیج کپی بگیرد . بخش های مربوط به Disc Images شامل Burn Images , Copy to Images , Make Iso , Make Boot ISO می باشد .

بخش Utilities :
بخش Utilities در نرم افزار BurnAware Premium به کاربران این دسترسی را میدهد تا اطلاعات مربوط به دیسک ها را مشاهده کنند . پاک کردن اطلاعات دیسک ها ، پشتیبان گیری از دیسک ها ، … توسط این بخش از نرم افزار پشتیبانی میشود . بخش های مربوط به Utilities شامل Eraser Disc , Disc Info , Verify Disc , Copy Disc , Data Recovery می باشد .


بر فرض مثال می خواهید یک سی دی صوتی رایت کنید که از 20 ترک این سی دی تشکیل شده است . کافیست بر روی Audio Cd کلیک کنید . 

1 آموزش رایت سی دی و دی وی دی با نرم افزار BurnAware

2. در مرحله بعدی باید ترک ها را به برنامه اضافه کنید . بر روی آیکون Add Tracks کلیک کنید و در پنجره جدید موزیک مورد علاقه تان را انتخاب کرده و بر روی کلید Add کلیک نمایید .

2 آموزش رایت سی دی و دی وی دی با نرم افزار BurnAware

3. پایین صفحه حجم دیسک نمایش داده می شود که اگر این مقدار بیشتر شود با رنگ قرمز به شما هشدار میدهد که حجم دیسک این مقدار می باشد و باید چند ترک را حذف کنید .

3 آموزش رایت سی دی و دی وی دی با نرم افزار BurnAware

4. در قسمت recorder سرعت رایت را می توانید تنظیم کنید . در صورتیکه می خواهید اطلاعات مربوط به این سی دی را رایت کنید تا بعدا بدانید در چه تاریخی و چه مشخصاتی در این لوح رایت شده است می توانید از گزینه CD - Text استفاده کنید .
در قسمت Option هم می توانید تعیین کنید که بعد از رایت چه کاری به صورت اتوماتیک صورت بگیرد .

4 آموزش رایت سی دی و دی وی دی با نرم افزار BurnAware

بعد از انجام تنظیمات بر روی کلید burn کلیک کنید تا رایت سی دی آغاز شود .

5 آموزش رایت سی دی و دی وی دی با نرم افزار BurnAware

 

 برای رایت MP3 هم روش همانند مراحل بالا می باشد با این تفاوت که ابتدا باید گزینه MP3 Disk را انتخاب کنید و در مرحله بعدی با استفاده از پنجره جدید پوشه ها و ترک ها را با استفاده از گزینه Add File به برنامه اضافه کنید .
در مراحل بعدی سرعت رایت را انتخاب کرده و بر روی کلید burn کلیک کنید .

6 آموزش رایت سی دی و دی وی دی با نرم افزار BurnAware

7 آموزش رایت سی دی و دی وی دی با نرم افزار BurnAware

 

رایت DVD با نرم افزار BurnAware

در پنجره اصلی برنامه بر روی گزینه DVD-Video کلیک کنید . روش کار همانند مراحل قبلی می باشد . بر روی آیکون Add File کلیک کرده و پوشه مربوط به فیلم را به محیط رایت اضافه کنید . سپس سرعت و تنظیمات دیگری که در مراحل قبلی به آن اشاره شده است را انتخاب و بر روی کلید Burn کلیک کنید .

8 آموزش رایت سی دی و دی وی دی با نرم افزار BurnAware

9 آموزش رایت سی دی و دی وی دی با نرم افزار BurnAware

http://www.learning.asarayan.com

  • عبدی

نظرات  (۱)

سلام
ممنون از آموزشتون
شخصا به این آموزش نیاز داشتم...