دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

دل من دل تو

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۰۵ ب.ظ

مهمترین قسمت انسان ...

دل آدم …

 

چه گرم می شود گاهی ساده…

 

به یک دلخوشی کوچک…

 

به یک احوالپرسی ساده…

 

به یک دلداری کوتاه …

 

 

به یک "تکان سر"…یعنی…

 

تو را می فهمم…

 

به یک گوش دادن خالی …بدون داوری!

 

به حتی یک همراهی کردن ممتد آرام …

 

به یک پرسش :"روزگارت چگونه است ؟"

 

به یک دعوت کوچک 

 

به صرف یک فنجان قهوه !

 

به یک وقت گذاشتن برای تو…

 

به شنیدن یک "من کنارت هستم "…

 

به یک هدیه ی بی مناسبت …

 

به یک" دوستت دارم "بی دلیل …

 

به یک غافلگیری به یک نگاه …

 

 

دل آدم گاهی …چه شاد است 

  • عبدی