دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

فیس بوک بزرگ ترین شبکه اجتماعی مجازی در جهان می باشد و روزانه هزاران کاربر را به خود مشغول کرده است. این شبکه همیشه سعی می کند با اضافه کردن امکانات جدید، رضایت بیشتر کاربران را جلب نماید. چندی پیش نیز از اضافه شدن دکمه ی جدید Save در فیس بوک به شما عزیزان خبر دادیم که شرکت فیس بوک این قابلیت ها آرام آرام برای تمام کاربران خود فعال می کند.

اما در این بخش قصد داریم تا کامل تر به بررسی ویژگی ها و کاربردهای این قابلیت جدید در فیس بوک بپردازیم. در اینجا ۴ کاربرد اساسی و مهم از دکمه ی Save در فیس بوک را برای شما عزیزان شرح می دهیم.

گاهی اوقات دوستان ما در فیس بوک سرگرم گوش دادن به یک آهنگ و یا دیدن یک فیلم ویدیویی می باشند. مطمئنا گاهی اوقات شما نیز پس از دیدن لینک مربوط به آن ها شما نیز دوست دارید آن آهنگ یا ویدیو را تماشا کنید. قابلیت جدید Save که در تصویر زیر نیز مشاهده می کنید به کاربران قابلیت ذخیره این فیلم ها و اهنگ ها را در لیست مخصوصی می دهد. با این کار، کاربران می توانند هروقت که خواستند به سراغ این موزیک ها و فیلم ها بروند.

۴ کاربرد مختلف در استفاده از دکمه ی جدید Save در فیس بوک

افراد در فیس بوک مطالب، فایل ها، عکس ها و لینک های مختلفی را به اشتراک می گذارند. همچنین وب سایت های مطرح نیز در صفحه ی فیس بوک خود اخبار و اطلاعات خود را قرار می دهند. کاربران فیس بوک می توانند تمام این لینک ها، فایل ها و مطالب مختلف را با دکمه ی Save ذخیره نمایند. مطالب ذخیره شده در لیست مخصوصی ذخیره شده و امکان مشاهده آن ها در آینده وجود دارد. در این صورت هیچ لینکی از دسترس شما خارج نمی شود.

۴ کاربرد مختلف در استفاده از دکمه ی جدید Save در فیس بوک

چگونه یک صفحه ای را که مدت ها پیش در فیس بوک لایک کرده بودید را پیدا می کنید؟ با جست و جوی نام آن؟ تجربه به ما می گوید که این کار نتیجه ی سودمندی را به همراه ندارد؛ چرا که ممکن است در پیدا کردن صفحه مربوطه دچار مشکل شوید و تا مدت ها نتوانید آن را پیدا کنید. یکی از مهمترین قابلیت های دکمه ی Save ذخیره نام تمام صفحات مورد نظر کاربران در یک لیست می باشد. در این صورت دیگر هیچ صفحه ای را در فیس بوک گم نخواهید کرد.

۴ کاربرد مختلف در استفاده از دکمه ی جدید Save در فیس بوک

تنها راه برای دنبال کردن یک بحث در بخش نظرات یک مطلب، نوشتن نظر در آن می باشد تا هر نظر دیگری که در آن داده می شود به شما اطلاع رسانی شود. اما به کمک گزینه ی Save می توانید بدون نظر دادن و فقط با ذخیره ی پست مربوطه، تمام بحث ها و اظهار نظرها را در اختیار و دسترسی خود داشته باشید و عملا هیچ نظری را از دست ندهید. این قابلیت هم برای پست های یک شخص و هم برای مطالب یک صفحه ی خاص در فیس بوک استفاده می شود.

۴ کاربرد مختلف در استفاده از دکمه ی جدید Save در فیس بوک

آیا این ۴ قابلیت جدید در فیس بوک را برای خود کاربردی می دانید؟ آیا قابلیت های دیگری را برای دکمه ی Save سراغ دارید؟

  • عبدی