دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

حرفه ای محرمانه کار کنید!

همه ما این را تجربه کرده ایم که هنگامیکه گوشی همراه خود را به دوستانمان داده ایم  نگران باشیم که اطلاعات محرمانه ما برای دوستان نمایش داده نشود. اگر دوستی گوشی شما را برای تماس گرفتن یا اس ام اس فرستادن قرض گرفت به ناچار مسیج ها و کال لاگ های شما را مشاهده خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، اگر یک گوشی اندرویدی دارید و نمی خواهید چنین اتفاقی بیفتد ، اکنون با Shady Contacts می توانید مسیج ها و کال لاگ های خود را بسادگی مخفی کنید. این برنامه بدون اینکه شک کسی را برانگیزد مسیج ها و کال لاگ های مخاطب مورد نظر را مخفی می کند . Shady Contacts بصورت بک گروند و مخفیانه با ایجاد محدوده های امنیتی عمل کند .

ابتدا شما یک الگوی برای قفل کردن تنظیم می کنید تا برنامه بتواند از محتوای خود محافظت کند .

shady

شما نخست به بخش تماس ها می روید که در این مرحله کاملا خالی است زیرا شما مخاطبینی که می خواهید مخفی بمانند را هنوز انتخاب نکرده اید. برای انجام اینکار به سمت راست دوبار ضربه بزنید تا مخاطبین بالا بیایند. برای انتخاب مخاطبین که می خواهید تماس هایشان مخفی باشد تکمه ‘Add Contact’ را انتخاب کنید. همچنین می توانید برنامه طوری تنظیم کنید که شماره هایی در فون بوک ندارید را نمایش دهد.

shady

برای افزودن مخاطبین ، می توانید شماره ها را از فون بوک و کال لاگ ها انتخاب کنید یا حتی می توانید مخاطبین منتخب خود را برای مخفی کردن انتخاب کنید . به روش مشابه ، مخاطبین موجود را ویرایش کنید . همچنین می توان هر ورودی افزوده شده را با ضزبه زدن به تکمه Edit حذف کرد. ورودی را انتخاب کنید و تکمه ِDelete را انتخاب کنید. علاوه براین ، مخاطبین را می توان از طریق عملکرد ویرایش بازگردانده شوند.

shady

همانطورکه در بالا گفته شد ، Shady Contacts قادر است مسیج ها را از یک مخاطب خاص مخفی کند . هر مسیجی که از طریق این برنامه ارسال می کنید خود از استاک مسیج ها مخفی می ماند.

shady

Shady Contacts  تنظیمات بسیاری دارد که بسیار کارآمد هستند.

مانند scheduled prompts  (کاراکترهای برنامه ریزی شده) برای تغییر کد آن لاک یا کد pattern (الگو) ، عدم اجازه ورود هرگاه چندین بار کد اشتباه وارد شود ، مخفی کردن و نمایش آیکون برنامه با یک کد دلخواه.

 Shady contacts یک برنامه کارآمد ، قدرتمند و رایگان است که نیازمند کمی آمزش برای استفاده از ویژگی های آن است . رابط کاربری برنامه با وجود قابلیت ضربه زدن در صفحه ها و کمی هولو تم بودن برنامه برای کاربر بسیار جذاب است. به هر حال ، باعث افتخار برای توسعه دهندگان این برنامه است چراکه برنامه ای انتشار داده اند با آنچه تصور می شد و آنچه اعلام شد تطابق دارد.

برای دریافت نرم افزارShady Contacts کلیک کنید

رمز فایل: www.melidownload.com

(برنامه توسط addictivetips.com چک شده است )

منبع http://barsam.ir

  • عبدی