دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

پاییز قشنگ و عاشقانه

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۰ ب.ظ

عکس متن دار پاییز,عکس نوشته پاییز,عکس پاییز زیبا

از بس که خدا عاشق نقاشی بود

هر فصل به روی بوم، یک چیز کشید

یک بار ولی گمان کنم شاعر شد

یک گوشه ی دنج رفت و پاییز کشید

این پاییز

تو را کم دارد

برای قدم زدن

و گرنه

من آدم خانه نشینی نیستم

عکس نوشته عاشقانه پاییز

پاییز تنهایی

 

دارد پاییز می رسد

انار نیستم

که برسم به دست های تو

برگم

پُر از اضطرابِ افتادن …

 

عکس متن دار پاییز,عکس نوشته پاییز,عکس پاییز زیبا

 

  پاییز به مهرش می نازد

و من

به تویی که ندارمت

میدانی

تفاوت من و پاییز چیست؟!

هر دو رنگ باخته ایم

او از مهر

و من

از بی مهری

 عکس غمگین پاییز,عکس نوشته های پاییزی

عکس متن دار پاییز,عکس نوشته پاییز,عکس پاییز زیبا

زیباتر عکس نوشته های جدید برای پاییز

عکس نوشته پاییز زیبا

 

  من …

عروسک خیمه شب بازی خیابان های پاییز زده ای هستم

که پاهایم

به اختیار نخ خاطرات تو …

مدام این سو و آن سو می رود !

به نگاه خیره این شهر بگو …

هر رهگذر سیگار به دستی را عاشق خطاب نکند …

شاید کسی دارد

حسابش را با تمام خاطرات تسویه می کنم

 

عکس نوشته پاییز زیبا

دلنوشته های عاشقانه با عکس برای پاییز

  عکس نوشته پاییز زیبا

 

  دلم تنگ است …

دلم اندازه ی حجم قفس تنگ است،

سکوت از کوچه لبریز است،

صدایم خیس و بارانی ست،

نمی دانم چرا ؟

در قلب من پاییز طولانی ست …!

 

عکس نوشته پاییز زیبا

  تصاویر زیبا با متن عاشقانه و غمگین پاییزی

عکس نوشته پاییز زیبا

 

دستانم

بوی عشق می‌دهند

بوی انار و خرمالو

آنقدر که

کوچه های پاییز را

دست در دست خیالت

قدوم زدم !

 

عکس نوشته پاییز زیبا

عکس های روز پاییز

  paeizmanoto-photokade-com-11

 

اگر پاییز نبود

هیچ اتفاق شاعرانه ای نمی افتاد

نه موسیقی باد بود

نه سمفونی کلاغها

نه رقص برگ

و من

هیچ بهانه ای برای بوسیدن تو در این شعر نداشتم ..

فتوکده

  • عبدی