دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

نگوییم نام علی در قرآن ذکر نشده

چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۴۸ ب.ظ

http://s3.picofile.com/file/8205267426/19.jpg

به همراه مثال با علم جفر

بسیار بسیار بسیار جالب و خواندنی

درباره اسم حضرت علی در قرآن تا برخی از ما می پرسند بلافاصله پاسخ منفی می دهیم  و آیاتی (حدود 300مورد)را بیان می کنبم که در شان حضرت بیان شده، خصوصا آیاتی که برادران اهل سنت نیز قبول دارند. اما باید دقت کرد که روزهای جمعه در دعای ندبه می خوانیم:

و بعض اتخذته لنفسک خلیلا و سألک لسان صدق فی الآخرین فأجبته و جعلت ذلک علیا.

در این فراز دعا، می گوییم که :

خدایا! برخی – حضرت ابراهیم- را برای خودت خلیل و دوست قرار دادی و حضرت ابراهیم  از تو خواست که «زبانی راستگو» از  میان اشخاصی که بعدا خواهند آمد به او عنایت کنی.

پس خداوندا! دعای ابراهیم را اجابت کردی و او را علی قرار دادی.

این قسمت دعای ندبه مطابق با قرآن کریم نیز هست:

ابراهیم در آیه 84سوره شعراء همین دعا را از خداوند می خواهد:

واجعل لی لسان صدق فی الاخرین.

و خداوند در آیه 50 سوره مریم و آیات قبل نیز خبر می دهد که علی علیه السلام را «لسان صدق» برای ابراهیم و اسحاق و یعقوب قرار داد:

وَ جَعَلْنا لَهُمْ لِسانَ صِدْقٍ عَلِیًّا .
 
اگر روایت بخواهید به تفسیر برهان (3/717) مراجعه کنید که از «تفسیر قمی» و « مناقب ابن شهر آشوب » و «تاویل الایات» سه متن متفاوت در این باره نقل می کند.

در یکی از این روایت ها یونس بن عبدالرحمان می گوید به امام رضا عرض کردم که قومی از من در مورد اسم امیرالمومنین در قرآن پرسیدند.

به آنان آیه « وَ جَعَلْنا لَهُمْ لِسانَ صِدْقٍ عَلِیًّا » را گفتم.

امام رضا علیه السلام فرمودند درست گفتی. همین طور است.

به تفاسیر نورالثقلین، صافی و کنز الدقائق نیز در این رابطه می توانید مراجعه نمایید.

از حیث ادبی نیز می توان بررسی کرد که علیا صفت وحال است  یا علم.

پس محکم وقاطعانه نگوییم نام امیرالمومنین در قرآن ذکر نشده است.

مثالی کاملا ساده از علم جفر :

حسین(ع):

 .

کلمه " حسین " را بصورت "حا" "سین" "یا" "نون" می نویسیم و در زیر آن کلمه "حسین" را بصورت "ح" "س" "ی" "ن" می نویسیم:

 حا -  سین - یا  - نون

ح س ی ن = ا - ی- ن - ا - و - ن

 

 حروف مشابه بالایی را با  حروف مشابه پایینی خط میزنیم مثلا در "حا" حرف ح را با ح پایینی خط میزنیم.

در انتها حروف "ا ن ی ن و ا" باقی میماند که تشکیل کلمه "نینواا" را میدهد.

اعداد ابجدی نام پیامبر(ص):

محممد(ص) =132

اسلام=132

اسم"محمد" با میم مشدد به ابجد مساوی132 و "اسلام" هم ابجدی مساوی 132 می باشد.

محممد = 132

اسلام = 132

کلمه زبر و بینات در قرآن آمده است لذا زبر را از بینات جدا نمایید هم همین جواب را می دهد.

بینات ابجدی اسم محمد(ص) مساوی اسلام

محمد = میم - حا - میم - دال

زبر = م ح م م د = 132

 

بیناتش = یم - ا - یم - ال = 132

 اسلام = 132

در اینجا هم زبر و هم بینات مساوی 132 می باشد.

بینات ابجدی حروف علی(ع) = 102

ایمان = 102

اگر این روش را با اسم "علی" انجام دهیم حاصل کلمه "ایمان" خواهد بود.
عین - لام - یا

 بینات علی = ین - ام - ا

ین + ام + ا = 102

ایمان = 102

علی  = ایمان

الف - حروف مقطعات قرآنی

1 –حروف مقطعات قرآن  نوشته و حروف تکراری را حذف نمایید

2 – 14 حرف باقی می ماند به تعداد 14 معصوم جمله ای با معنایی را می سازند.

3 – 14 حرف جمله صراط علی حق نمسکه را می سازند.

 

ب – رابطه تعداد حروف آیه پنج سوره قصص با نام مبارک مهدی(عج)

1 – آیه5 سوره قصص و نریدو ان نمن علی الذین استضعفوا .......

در باره امام زمان (عج) است = تعداد حروف این آیه ۵۹ عدد می باشد.

2 - مهدی (عج) به ابجد = 59 می باشد.

3 – عدد 59= جمعش (9+۵)=۱۴

4 – عدد 14 یعنی چهاردهمین امام معصوم حضرت مهدی (عج) می باشد.

ج – نام مبارک پیامبر اسلام محمد(ص)

1 – محمد به ملفوظی= میم – حا - میم – دال

2– زبر حروف ملفوظی = م – ح - م – د

3 – بینات حروف ملفوظی = یم – ا – یم – ال

4 = جمع بینات ملفوظی به ابجد =132

5– اسلام = 132

6 –بینات اسم پیامبر محمد(ص) =132

7 – محممد بدون تشدید هم به ابجد = 132


د – نام مبارک حضرت علی (ع)

1 – علی به ملفوظی=عین – لام – یا

2 – بینات ملفوظی = ین – ام – ا

3 – جمع بینات ملفوظی به ابجد = 102

4 – ایمان = 102

خدا در قرآن به مسلمانان می گوید" نگویید که ایمان آورده ایم بلکه شما اسلام آوردید"

 

ه – اصحاب یمین چه کسانی هستند؟

۱ – یمین به ابجد = 110

۲ – علی (ع) به ابجد = 110

و – غدیر خم و علی(ع)

1– غدیر خم به ابجد= 1854

2– 1854 جمع عددش = 18

3 – زمان= 18 ذی الحجه (روز غدیر خم)


4 - ابلاغ کننده محمد (ص) - محمد =92


5 – حاصل جمع این زمان و مبلغ در باره کیست = ؟

6 – زمان 18 + ابلاغ کننده محمد (ص) 92

7 - 18 + 92 =110

8– علی(ع) =110

 

ز - امام علی (ع) مولود کعبه

1 – زمان = 13 رجب
روز تولد امام علی(ع)

2 – مکان =کعبه

3 - کعبه به ابجد= 97

4 – حاصل جمع این زمان و مکان کیست = ؟

5 – زمان 13 + مکان 97 = 110

6 – علی (ع) = 110


ح- کلمه روح

1 - کلمه روح به ابجد = 214

2 - ملفوظی عدد 214= دال - ی ا – را جمع ابجدی =247

3- 247 به نطق عدد به حرف می شود ر م ز = رمز

 

ط – اول و آخر سوره النباء

1 – اولین کلمه این سوره = عم

2 - عم یتساء لون =مردم از چه خبر مهمی سوال می کنند.

3 – عن النباء العظیم = از خبر بسیار بزرگ

4– الذی هم فیه مختلفون = که در آن اختلاف کلمه پیدا کردند.

کلا سیعلمون = چنین نیست بزودی خواهد دانست.

 - عم به ابجد = 110 و علی (ع) هم =110

در درون سوال جواب به ابجد مشخص شده است.

5– نباء العظیم = به روایتی از پیامبر اسلام (ص)علی (ع) می باشد.

یا علی (ع) آن خبر مهم تو هستی

6 – فیه مختلفون = همان روز اول رحلت پیامبر بر سر خلافت علی (ع) اختلاف نظر پیدا شد و تا حالا ادامه دارد و مصیبت جهان اسلام و کل جهان از این اختلاف می باشد.

7 – آخرین آیه 40 .... یا لیتنی کنت ترابا = کافران در روز قیامت می گویند ای کاش خاک بودیم (تا دچار آتش و کیفر نمی شدیم)

8 - تراب = خاک

9 – یکی از القاب مشهور علی(ع) = ابوتراب

10 – ابو تراب= پدر خاک یعنی پدر شیعه نه پدر خاک

11- پیامبر(ص) فرمود: یا علی (ع) من و تو پدر این امت هستیم.

12 – منظور از ترابا یعنی خاک یا همان شیعه بودیم

13 – یعنی ای کاش شیعه بودیم و ولایت علی (ع) قبول می کردیم.

 ی - 73 دوفرقه شدن امت


1 – پیامبر اسلام (ص) فرمود: امت من 73 فرقه می شوند و فقط یک فرقه از آتش جهنم نجات پیدا می کنند.

2 – فرقه = 385

3 – شیعه = 385

.

ک - تفاوت سر انگشتان انسانها

 

 ‏ در سال 1884م برای اولین بار برای شناختن افراد از سر انگشت استفاده شد و این روش ‏در همهء کشور ها رواج یافت، چون پوست سر انگشتان خطوطی بسیار دقیقی بشکل قوسی، ‏کجدار و دایره ای دارند که در طول زندگی انسان تغییر نمیکنند،

ولی نشان انگشتان در همهء انسانها باهم متفاوت اند و دو انسان پیدا نمیشود ‏که این خطوط در آنها یکسان باشد.

این یک معجزهء الهی است. خدای حکیم در بیان این مطلب ‏میفرماید:

 أیحسب الإنسان ألن نجمع عظامه؟ سوره القیامه - آیه ٣

 آیا انسان می پندارد که ما استخوانهای او را جمع نخواهیم کرد.

 بلی قادرین علی أن نسوی بنانه. ‏سوره القیامه - آیه 4

 آری ما قادریم که حتی انگشتان(خطوط سرانگشتان)

 او را دوباره به صورت اول موزون و مرتب کنیم.

.

 ل - لجاجت

 دیگر نمی شود به جنگ اعداد و ریاضی و منطق رفت و نمی شود اینها را توجیه نمود.

به اهل سنت می گوییم چرا ولایت علی(ع) پس از رحلت پیامبر که آن همه سفارش کرد نپذیرفتید:

می گویند : خوب اکثر مردم ابوبکر را قبول کردند. دموکراسی بود.

گفتیم : چرا عمر را بدون نظر اکثریت مردم قبول کردید.

می گویند: چون سفارش ابوبکر بود.

ما می گوییم یعنی سفارش ابوبکر از سفارش پیامبر اسلام(ص) بالاتر است.

و اینجا نیاز به دموکراسی نبود.

ساکت می شوند و هیچ استلالی ندارند.

یک کلمه بلدند و آن اینکه می گویند : انت مشرک

ما هم می گوییم :

خدایا ما را با علی(ع) محشور فرما

و شما را با ابوبکر و عمر و عثمان محشور فرماید.

می گویند: امین

 امام علی (ع) فرمودند: انا والله النباء العظیم الذی فیه اختلفتم

 منم آن نباء عظیم که در باره آن اختلاف دارید و در ولات او به نزاع برخاسته اید.

(تفسیر برهان جلد 4 صفحه 420 حدیث 9)

 

در روایتی از امام صادق (ع) آمده است که فرمود:

النباء العظیم الولایه: نباء عظیم همان ولایت است.

 از امام حسین (ع) روایت شده که گفت:

رسول الله (ص) به علی (ع) گفت: ای علی تو حجت خدایی، و تو درِ خدایی ، و تو راه به سوی خدایی، و تو نباء عظیمی (خبر بزرگ) و تو راه راستی ، و تو برترین نمونه و مثل

(نورالثقلین ، جلد 5، صفحه 491)

با خواندن مطالب زیر دیگر جواب نمی توانید بدهید جزء فحش دادن:

حدیث داریم از اهل سنت و شیعه هرکس امام زمانش را نشناسد و بمیرد به مرگ جاهلیت مرده است و همه هم شیعه و هم اهل سنت قبول دارند که حضرت زهرا (س) اهل بهشت است و سوره کوثر در باره او آمده است.

پس اگر حضرت زهرا (س) اهل بهشت است امام او در هنگام مرگش چه کسی بوده است اگر بگوییم ابوبکر بوده در صورتی که همه می دانیم ایشان تا آخرین لحظه مرگش هم خلافت ابوبکر را قبول نکرد و علت شهادتش هم در سن 18 سالگی بخاطر دفاع از ولایت علی (ع) بوده است.

پس آیا به مرگ جاهلیت حضرت مرده است؟

و اگر بگویید در هنگام مرگ امام او حضرت علی (ع) بوده است پس خلافت صالح و حقیقی در زمان مرگ حضر ت زهرا (س) مشخص می شود و شما هیچ استدلالی ندارید و این هم یکی از راههای اثبات خلافت بلا فصل امام علی (ع) می باشد.

 شما چاره ندارید چون بر حق نیستید و هیچوقت با استلال و منطق جواب نمی دهید یا از راه فحاشی و تهمت و نفرین و مشرک خواندن و یا از راه زور و انفجار جواب می دهید .

 می گوید ما اهل سنت یک میلیارد جمعیت هستیم در قرآن چقدر آمده اکثرهم لا یعقلون

 چند نفر سراغ دارید از علمای شیعه سنی شده اند و چه بسیارند علمای سنی شیعه شدند.

 ما یقین داریم پیامبر از طرف خدا حضرت علی (ع) را جانشین خود منصوب نمود در کتاب الغدیر که همه از منابع اهل سنت نقل شده است و اگر در آخرت از ما سوال کردن می اندازیم گردن پیامبر اسلام (ص) میگوییم چون ما از طریق مختلف دانستیم شما سفارش کرده اید قبول کردیم اما شما که سنی شده اید چی با چه بهانه و حدیث و آیه قبول کرده اید.

 می دانید چرا چنین هستید؟

چون در یک دل دو چیز متضاد جای نمی شود هم علی (ع) را دوست داشته باشید و هم غاصبین خلافتش و قاتل همسرش را یکی را باید انتخاب کنید.

 در باره اصحاب غار گفتید اما نگفتید کسی که جای پیامبر استقبال مرگ نموده کار مهمی انجام داده یا همراه پیامبر به غار رفته.

.

 ابجد کبیر

ا

ب

ج

د

هـ

و

ز

ح

ط

ی

ک

ل

م

ن

۱

۲

۳

۴

۵

۶

۷

۸

۹

۱۰

۲۰

۳۰

۴۰

۵۰

س

ع

ف

ص

ق

ر

ش

ت

ث

خ

ذ

ض

ظ

غ

۶۰

۷۰

۸۰

۹۰

۱۰۰

۲۰۰

۳۰۰

۴۰۰

۵۰۰

۶۰۰

۷۰۰

۸۰۰

۹۰۰

۱۰۰۰

در ضمن هم اکنون به استاد دسترسی ندارم و خیلی از کاربران روشهای استخراج جفر و یا موارد دیگر مثل قوا را تقاضا نمودن که خودم چندین سال است در جستجوی استاد و یا کتب برای بدست آوردن روش استخراج جواب میباشم.

نمونه سوال و جواب

 

1 - سوال نمودیم: یاعلیم مولود کعبه کیست؟

 

جواب داده شد: اول و آخرش شکاف است.

 

شکاف کعبه هنگام تولد و شکافته شدن فرق سر هنگام شهادت

 

2- سوال شد: یا علیم امام زمان کجاست؟

 

جواب داده شد: مهدی(عج) صاحب است .

 

(یعنی هم به زمان و هم به مکان ولایت دارد به امر اللهی هم صاحب زمان و هم مکان است وقتی به کل احاطه دارد به جزء هم احاطه دارد)

 

3 - سوال علمی نمودیم: یا علیم بهترین مواد خوراکی برای جلوگیری از ریزش مو چیست؟

 

جواب داده شد: مخرب هضم حاصلش

 

( می دانید هرچه مواد خوراکی اسیدی برای رویش مو خوب است جلوی ریزش مو را میگیرد اما دستگاه هضم یا معده را خراب می کند زیادش ضرر دارد پس اسید ضد چربی می باشد پس از مواد چرب کمتر استفاده نماید تا ریزش کمتر شود می دانید حتی مالیدن مواد اسید مثل آب لیمو تازه پس از استعمام به مو سرمفید است ) و سوالات و جوابهای متعددی دیگری
انجام شد.

alibod110@gmail.com

  • عبدی