دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

نوشته هایی از سر بی کسی

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۵۰ ب.ظ

عکس غمگین برای پروفایل

روی تمام لباس هایم

اسمت ریخته !

پاک هم نمی شود

درد این است !

و الا

رفتنت حرف عجیبی نیست

 

  نیامدی هم نیامدی

فقط طوری به این چشم ها بفهمان …

 

عکس غمگین تونیستی برای پروفایل

 

مرا به یاد خیابانی بینداز پر از عشق

و مردی که دست هایم را به “مهر” می گرفت …

 

عکس غمگین تنهایی برای پروفایل

 

  ما  به هم نمی رسیم

امّا

بهترین غریبه ات می مانم

که تو را همیشه دوست خواهد داشت

 

عکس غمگین بی تو برای پروفایل

 

  گفته بودم

فراموشی زمان می‌ خواهد

اشتباه بود

فراموشی زمان نمی‌ خواهد

فراموشی دل می‌ خواست که آن هم پیش تو ماند

 

عکس غمگین برای پروفایل

 

تمامی مرگ‌ ها تنها دو دسته‌ اند

مَــردی نفـس نمی‌ کِـشد،

و زنی که حـــرف، نمی‌ زند

 

عکس غمگین تو برنمی گردی برای پروفایل

 

  شعر می گویم ولی معٖشوقه ای در کار نیست

آه ،من  دیوانه ام ، دیوانه  بودن عار  نیست

خواستم چون مصرع  اول تو را مخفی کنم

باختم دل را حقیقت قابل انکار نیست

 

عکس غمگین وارث شادمهر برای پروفایل

 

من و تو زنده موندیم

و به سختی زندگی کردیم

گذشته، حال، آینده

من و تو وارث دردیم …

 

عکس غمگین بریدم برای پروفایل

 

  گاهى رابطه ات را زمین بگذار و تا میتوانى فاصله بگیر

دست بزن زیرِ چانه ات و از دور تماشایش کن

تحلیلش کن

ببین اصلاً ارزشش را دارد برگردى دوباره…؟

گاهى آنقَدر غرق میشویم در رابطه هایمان

که کور میشویم

کر میشویم

فاصله همیشه هم بد نیست !

 

عکس غمگین دیگه دوستم نداره برای پروفایل

 

  می شنوی ؟

اینجا صدایِ بی تفاوتی ها

همه جا را پر کرده است

اینجا انگار کسی

محضِ رضایِ عشق

نمی گوید

دوستت دارم .. !

 

عکس غمگین تنهایی یعنی برای پروفایل

 

  شب از نیمه که بگذرد

کارهای زیادی هست که باید انجام بدهم

مثلا مسواک بزنم

ساعتم‌ را برای صبح فردا کوک کنم
بعد

تا می‌ توانم

دلتنگت شوم

 

عکس غمگین حالم بده برای پروفایل

 

  این که می گویم می روی

یعنی : می شود نروی ؟!

یعنی : حالا که می روی زود برمیگردی ؟

 

عکس غمگین دلم من برای پروفایل

فتوکده

  • عبدی