دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

http://up.niceandroid.ir/up/niceandroid/2/331.jpg

  

نرم افزار پاسخ به تماس ها بدون لمس گوشی برای اندروید.امکان جدید و ویژه برای کاربران گوشی های اندرویدی دیگر نیازی نیست برای استفاده از قابلیت پاسخ بدون لمس گوشی خود تلفن های گران قیمت بخرید بلکه با گوشی خود هم میتوانید چنین کاری را انجام دهید با استفاده از نرم افزار فوق العاده Air Call Answer دیگر نیازی نیست برای جواب دادن تلفن خود موبایلتان را لمس کنید بلکه با عبور دادن دست از جلوی صفحه آن این کار را انجام دهید فقط با یک دست تکان دادن در برابر صفحه نمایش ان به تماس های دریافتی خود پاسخ بدهید

حجم:  750 kb

دانلود فایل با لینک مستقیم  

  • عبدی

نظرات  (۱)

سلام. ممنون بابت معرفی نرم افزار. کاش یکی از این گوشی هوشمندا داشتم تا استفاده می کردم ..
==
یک مطلب جدید با موضوع"3 مهارت زندگی که بازی کلش آف کلنز به من یاد داد " در وبلاگم منتشر کردم. خوشحال میشم بیاید و نظرتان را بیان کنید.