دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

ناگفته های دلگیر

پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۱۸ ب.ظ

نتیجه تصویری

چقدر شبیه یکدیگریم …

من دلم گرفته از تو

تو دلت را گرفته ای از من !

.
.

ای سهراب ! خانه باشد طلبت ، دل من سخت گرفته ست

شانه دوست کجاست ؟ !

.

دلم نگرفته ازاینکه رفته ای……

دلگیرم ازهمه دوستت دارم هایی که گفتی…

اما نداشتی……

هیچ دلی بی بهانه نمی تپد

نمیدانم بهانه ها دلگیرند یا دلها بهانه گیر

.

.

.

باغبانی پیرم که به غیر از گلها از همه دلگیرم

.

.

.

مدتهاست نه به آمدن کسی دلخوشم ،

نه از رفتن کسی دلگیر ،

بی کسی هم عالمی دارد .

.

.

.

فقط غروب جمعه نیست که دلگیر است ،

کافیست “دلت” ، “گیر” باشد .

.

.

.

دلم که گرفته باشد با صدای دستفروش دوره گرد هم گریه میکنم

 چه برسد به مرور خاطرات با هم بودنمان .

.

.

.

از “تو” دلگیر نیستم

 از دلم دلگیرم که نبودنت را صبورانه تحمل میکند !

.

.

.

دلــ ـــــم کــه میگیرد…

به خودم وعــ ــــده های روز خوب را میدهـــ ــم

از همــ ــان وعده های خوبــی که:

سالهــ ــــاست به امیــ ـــد رسیدنشان

تقویــ ــم را خط خطی میکنم…

.

..

.

از نبودنت دلگیر نیستم

از اینکه روزگاری بودی دلگیرم ….

.
.
.

دلگیرم از دست خودم…کاش عاشقت نمی شدم…

.
.
.

دلتنگ لحظه های از دست رفته و دلگیر از فردای تکراری

اما دلخوش به لحظه های با تو بودن

حساس و نفسگیر است گاهی که در تب و تاب گم می شوی

و گاهی که خودم را در تو پیدا می کنم چه لذت بخش

خوب است که نوشتن را فراموش نکرده ام

اما کسانی انتظارم را می کشند که ارزش ترک تو را داشت

.
.
.

دلگیرم

از دنیآ و روزگآرش

از بی کسی هآ و سکوت هآ!

این منم که اینگونه خسته ام

منی که همیشه خوب بودم و خندآن

منی که خنده هآیم مثآلی بود به مثآل ضرب المثل!

نمی توآنی بفهمی و البته عجیب هم نیست برآیم!

چون “تـو”، “من” نیستی!

.
.
.

من از کوچه های این شهر…

از خاطرات این شهر سخت دلگیرم

من از نبض زجر اور زمان دلگیرم

.
.
.

خیلی ازت دلگیرم

چرا فک میکنی زندگی کردن با من یعنی ته دنیا یعنی هیچ وقت هیچ جا نمیریم هیچ وقت خرید نمیریم هیچ وقت

نیستم کنارت چرا اینجوری فک میکنی یعنی ما چیمون از دیگران کمتر ?

ما هم اندازه خودمون هستیم اندازه توانمون خرج میکنیم اندازه توانمون میریم تفریح !

خیلی دلگیرم ازت

خیلی ناراحتم کردی من پیام میدم تو خوشحال باشی تو میگی از این به بعد نخواهیم جای رفت !

خیلی با مرامی اشکم درومد تا برات نوشتم اینارو

.
.
.

دلگیرم از هر کی که تو دنیامه

همیشه وقتی که اینجوری داغونم

تو رو به راهم می‌کنی میدونم

یه جوری با یه حالتی داری نگاهم می‌کنی

که بدتر از اینم بشم تو رو به راهم می‌کنی

تو خوب می‌شناسی منو قلب من خیلی سر کشه

چیکار می‌کنی که با یه جمله آروم بشه، آروم بشه

بارونی که می‌باره از چشمامه

.
.
.

دلگیرم ؟  از تو

! ! !  نــــــــــــــــــــــــه

…  دلگیر از اون یکنفر  و از  فرداهایی که تو را از من خواهند گرفت

 دلگیر از این بودن های موقتی

  از عاشقانههای کوتاه

 از این لحظات ناب که “میدانم ” دیگر تکرار نخواهند شد

.
.
.

از تو دلگیرم که نیستی کنارم من دارم می میرم تو کجایی من باز بی قرارم

می دونی جز تو کسی رو ندارم باورم نمیشه اینقدر آسون رفتی از کنارم

از تو دلگیرم….

از تو دلگیرم که نیستی کنارم من دارم می میرم تو کجایی من باز بی قرارم

می دونی جز تو کسی رو ندارم باورم نمیشه اینقدر آسون رفتی از کنارم

از تو دلگیرم….

  • عبدی