دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

معرفی احمد الحسن یمانی و ادعاهای خنده دار او

يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۰۷ ب.ظ

با توجه به ادعای فردی به نام احمد الحسن یمانی مبنی بر یمانی موعود بودن؛ سعی می کنیم اطلاعاتی درباره وی تقدیم دوستان عزیز نماییم.

احمد الحسن یمانی کیست؟

مدتی کوتاهی از عمر فرقه ای جدید به نام انصار یمانی میگذرد که از هر راهی برای ضربه به اصل شیعه استفاده میکند.


خلاصه ای کوتاه :
فرقه ای منحرفه ای که خودشان را شیعه معرفی کرده؛ در حال تبلیغ و بیعت گرفتن از مردم برای یمانی از طریق اینترنت و انواع مسنجر ها در تمام نقاط جهان هستند …


جریانی که تحت عنوان احمدالحسن الیمانی، وصی و فرستاده امام زمان علیه السلام در اواخر سالهای حاکمیت صدام ملعون بروز کرد. پس از سقوط او
با کمک برخی از باقیمانده های رژیم بعث تشکیلات وسیعی را در مناطقی همچون نجف*کربلا*ناصریه و بصره به راه انداخته و مؤسس جریان شخصی به نام احمد اسماعیل گاطع از قبیله صیامر در حدود سال ۱۹۷۳میلادی در منطقه ای بنام هویر از توابع زبیر از استان بصره متولد شد وی در سال ۱۹۹۹میلادی از دانشکده مهندسی نجف فارغ التحصیل شده و مدتی در حوزه شهید سید محمد صدر شاگردی نمود. ضمنا بنا بر نقل موثق
برادر وی از نیروهای بعثی بود


ادعاهای واهی احمد الحسن یمانی
این فرد با این که سید نیست ، و اصل و نسب او از طایفه « صیامر » معلوم و معروف است ، عمامه سیاه پوشید ، و در مجامع عمومی ظاهر شد. از جمله ، با توجه به فیلمی که از او گرفته شده است ، بر بالای منبر در یک مسجدی، با لباس روحانی و عمامه سیاه سخنرانی ، و ادّعاهای ضد خودش را مطرح کرده است.
در سخنرانی خود در عین این که تصریح می کند که هیچ ادّعایی ندارد، و او یک مرد ساده از یک روستای ساده ای است، در همان زمان ادّعا می کند که ، « من مایه رحمتم برای اسلام، بلکه برای اهل زمینم ، اهل بیت (ع) هر کجا بروم، همواره با من هستند و صریحاً می گویم که خدواند مرا برگزیده است؛ صاحب نفس مطمئنه به من متصل شده، و خود صاحب نفس مطمئنه شده ام. من می خواهم شیعیان را متحد کنم از عالم و عامی؛ من آمادگی دارم حقایق را برای همه روشن کنم ، و به صورت سیاه و سفید نشان دهم. خدا نور است و کلام او نور است. در عین حال هیچ ادعایی هم ندارم ! »

مراحل مختلف بروز جریان یمانی

ادّعاهای واهی او در طی پیامی که از طریق سایت اینترنتی خود، با خطاب به علمای حوزه های دینی در مورخه 27 شوال 1424 هجری قمری فرستاده بود ، از این قرار است:

در مرحله اوّل : ادّعا میکند که، امام زمان (عج) را در عالم خواب به صورت مکرّر در حرم سید محمد، فرزند امام هادی (ع) دیده ، او را امر به زیارت عسکریین می کند . پس از آن موفق به دیدار آن حضرت در بیداری شده ، حضرت او را نسبت به انحرافات عملی و مالی حوزه ها به خصوص حوزه نجف آگاه می کند، و تحت تربیت ویژه قرار می دهد! (پس مرحله اول: دیدار با امام زمان علیه السلام در خواب و امر برای رفتن به زیارت عسکریین علیهما السلام)

در مرحله دوم : مدّعی است که ، او را امر به ورود به حوزه علمیه می کند و در آن جا مأموریت به او داده که انحرافات حوزه را مطرح نماید! (امر به ورود به حوزه و بیان انحرافات حوزه)

در مرحله سوم : ادّعا می نماید که ، در ماه شعبان سال 1420 ﻫ . ق ( مصادف با 1378 ش)، امام زمان را برای دومین بار در حالت بیداری در کنار حرم امام حسین (ع) ملاقات کرده ، و به دستور امام به نجف می رود و دعوت خود را علنی می سازد ، در این مرحله جمعی او را تکذیب می کنند؛ و او را به سحر و جنون و تسخیر اجنّه متهم می کند در پی آن به شهر خود باز می شود.

اعلان عمومی جریان یمانی پس از سقوط رژیم صدام حسین

بعد از سقوط صدام در ماه جمادی الثانی 1424 قمری، احمد اسماعیل گاطع دعوت خود را علناً تکرار کرده، و تعدادی فریب حرف های او را می خورند .
در ماه مبارک رمضان آن سال ادّعا میکند ، که
از سوی امام زمان (ع) مأموریت یافته تا همه مردم زمین را مورد خطاب قرار دهد ، و آن ها را به قیام در راه حق بر علیه ظالمان دعوت کند!

وی در آن پیام تصریح می کند ، که
من انتظار یاری علمای دین را ندارم . زیرا بسیاری از آنان با امام زمان (عج) با لسان و سنان جنگ خواهند کرد، چون با ظهور امام زمان (عج) بساط مرجعیت آنان در هم پیچیده می شود؛ و مقصود از اوثان و اصنام ( بت ها ) همان علما هستند.

دلایل اثبات ادعاهای سید احمد الحسن الیمانی

وی برای اثبات مدّعای خود به چند دلیل استناد می کند:
دلیل اول: خواب هایی که اشخاصی درباره او دیده اند! و این علاوه بر خواب هایی که خود دیده بود!
دلیل دوم: اخبار از حوادث آینده مثل سقوط صدّام!
دلیل سوم: آمادگی برای مناظره با علمای اسلام ، یهود و مسیحت!
دلیل چهارم: آمادگی برای مباهله با علمای شیعه و سنی و یهودی و نصرانی!

بدیهی است که به اصطلاح ادلّه فوق صرف ادّعا است.
خواب هم بر فرض صحّت، حجّت شرعی نیست.
خارج از بحث یه مطلب رو با هم بخونیم درباره حجت نبودن خواب:

معروف است که مرحوم محقق حلی - از اکابر فقهای شیعه - چند شب پشت سرهم در خواب می‏دید که به او گفته می‏شود: فردا دیوانه‏ ای وارد مسجد می‏شود، او را از مسجد اخراج نکن.
مرحوم محقق بر خلاف آنچه در خواب می‏دید، وقتی آن دیوانه وارد مسجد می‏شد، طبق دستورات دینی عمل می‏کرد و او را از مسجد اخراج می‏نمود و به خواب خود اعتنا نمی‏کرد و می‏گفت: اگر پنجاه مرتبه هم این خواب تکرار شود، چون خواب حجّت شرعی نیست به آن اعتنا نمی‏کنم و طبق حجّت شرعی که در دست هست (روایات معتبره) دیوانه را از مسجد بیرون خواهم کرد. از آن زمان به او لقب محقق داده شد.
این داستان صحّت داشته باشد یا نداشته باشد، در هر حال مضمون آن از محکمات است؛ زیرا راه اساسی و وظیفه شرعی ما این است که نباید به واسطه خواب و خیال و گفتار این و آن یا ساخته‏ های درویشان و قلندران، از محکمات دینی و حجّت‏های شرعی دست بر داریم، گرچه این امور توأم با بعضی قضایای شگفت و جریانات فوق العاده باشد؛ زیرا ممکن است شیاطین و ارواح خبیثه برای اضلال وفریب دادن افراد اقداماتی داشته باشند.

وی در پایان پیام خطاب به مردم عراق ، این چنین می گوید:
پدرم، امام زمان (عج) مرا برای اهل زمین فرستاد و من دعوتم را در بین شما آغاز کردم، در حالی که جبرئیل و میکائیل مرا تأیید و نصرت می کنند، من از شما طلب نصرت می کنم. اگر نصرتم دادید فبها ، والّا سابقه پدران شما روشن است. اگر مرا خذلان کنید، صبر خواهم کرد همان گونه که مسلم بن عقیل صبر نمود. من بزودی از میان شما خواهم رفت، ای باقیمانده های قاتلان حسین! اگر می خواستم، شمر و شبت این زمان را معرفی می کردم.

من اخبار شما را به پدرم، محمد بن الحسن خواهم رساند؛ در آینده به همراه او، که جز شمشیر، چیزی را به شما ارائه نخواهد داد، باز خواهم گشت .

وی در سایت انصار المهدی به آدرس: (انصار الامام المهدی اتباع الامام احمد الحسن الیمانی (ع) وصی ورسول الامام المهدی (ع) ) با امضای سید احمد حسن، وصی و رسول امام مهدی (عج) ، در مورخه 21 / ربیع الثانی 1426 هجری قمری مصادف با 9 / 3 / 1384 شمسی به صورت سؤال و جواب پیامی را منتشر می کند . در آن پیام با این که مدعی فرزندی امام زمان (عج) و هاشمی بودن شده است، یمانی بودن خود را این گونه توجیه می کند که :
مکه از تهامه است و تهامه از یمن ، پس محمد و آل محمد(ص) همگی یمانی هستند!

از این رهگذر احادیثی را که درباره مدح یمانی و این که پرچم او پرچم هدایت است، وارد شده ، بر خود تطبیق می کند . در آن مصاحبه ادّعای عصمت هم می کند.

مدّعی جریان یمانی به احادیثی که علامه مجلسی در باب «
خلفاء المهدی صلوات الله علیه و اولاده و ما یکون بعده » در ج 53 بحار الانوار آورده است ، تمسّک می کند. طبق یکی از آن احادیث، پیامبر(ص) به دوازده امام معصوم شیعه وصیت می کند و بعد از ذکر امام زمان(عج) می فرماید : « ثم یکون من بعده اثنا عشر مهدیّاً فاذا حضرته الوفاة فلیسلّمها الی ابنه اول المهدییّن ... ».

مدّعی،
ادّعا می کند که او مصداق همان اوّل المهدیین و فرزند امام زمان (عج) است !در حالی که امام زمان هنوز نیامده وفوت نشده ، وصیّ او ظهور کرده است!

در پیام دیگری که طرفداران وی با امضای انصار المهدی ، در مورخه 11 ماه رمضان 1427 ق ، از نجف خطاب به مقام معظم رهبری فرستاده اند، چنین آمده است: « الی السید علی الخامنه ای! السلام علیکم و رحمة الله و برکاته ... » در آن پیام از مقام معظم رهبری تقاضای قرائت این پیام و دادن جواب به آن را کرده و ادلّه حجیّت ادّعایی احمد بن الحسن را مطرح میسازند. از جمله همان حدیث وصیّت و خواب ها و مناظره ها و مباهله را مطرح می کنند.

حجت الاسلام علی اکبر مهدی پور در بخشی از سخنان خود درباره این ادعای احمدالحسن الیمانی گفتند:

مطالب ایشون رو از اینترنت گرفتیم و در منزلمان موجوده. تموم احادیثی که ایشون نقل کرده و آدرس داده در همون آدرس موجوده ولی در همش تصرف کرده.
بنابراین مشکل اول تحریف حدیثه؛ ایشون برای اینکه حدیثی رو با خودشون تطبیق بده در متن حدیث دست برده.
مطلب بعد اینکه این یه حدیث واحد و خبر واحده در برابر بیش از 70 هزار حدیث که درباره رجعت ما داریم و از این 70 هزار خیلی از آن از بین رفته و ما فقط 700 تا حدیث داریم. از این تعداد هم تعداد 520 حدیث را مرحوم حر عاملی در "الایقاظ" نقل کرده اند.
در دهها حدیث از این دست داریم که اولین کسی که بعد از آقا بقیه الله علیه السلام رجعت می کنند، امام حسین علیه السلام است و این جزو احادیث متواتر است.
امام حسین علیه السلام رجعت میکند و 50 هزار سال حکومت می کند و بعد از ایشان امیرالمومنین علیه السلام رجعت می کنند و 44 هزار سال حکومت می کنند. بعد از ایشان باقی ائمه اطهار علیهم السلام و آخرین کسی که رجعت می کند آقا بقیه الله علیه السلام رجعت میکنند.
بنابراین تمام احادیث رجعت این یک حدیث رجعت را رد می کند. و اگر تعبیری هم باشد بر میگردد به همان 12 معصومی که در حدیث بالا به آن اشاره شد.

نماد و نشان جریان یمانی (سید احمد الحسن) وصی و رسول امام مهدی(ع)

نماد جریان الیمانی یک ستاره اسرائیلی به نام داوود است. این ستاره 6 ضلعی به عنوان آرم و در کنار امضای احمد الحسن الیمانی قرار می گیرد .
امضای او در برخی اعلامیه ها از این قرار است .
بقیه آل محمد،
الرکن الشدید،
احمد الحسن وصی و رسول الامام مهدی( عج ) الی الناس اجمعین.
المؤید بجبرئیل،
المسدد بمیکائیل،
المنصور بإسرافیل،
ذریه بعضها من بعض و الله سمیع علیم

این ستاره شش پر در زبان لاتین به معنای پانتاگرام نامیده می شود صهیونیست ها از آن در پرچم خود به عنوان سمبل تسلط بر جهان استفاده می کنند

813648-jpg

بررسی شجره سید احمد الحسن

این شجره نامه ای است که برای سید احمد الحسن تهیه کرده اند:
سید احمد الحسن، فرزند امام دوازدهم معروف به اول المهدیین سید احمد الحسن , وی احمد فرزند اسماعیل فرزند صالح فرزند حسین فرزند سلمان فرزند محمد فرزند حسن فرزند علی فرزند محمد فرزند علی فرزند موسی فرزند جعفر فرزند محمد فرزند علی فرزند حسین فرزند علی فرزند ابیطالب می باشد.

چند مسأله : ـــ در صورتی که سلمان فرزند امام دوازدهم باشد به قطع یقین در قبل از 80 سالگی دارای فرزندی شده به نام حسین و حسین در پیش از 80 سالگی پدر صالح شده است و صالح نیز در قبل از سن 80 سالگی اسماعیل را و اسماعیل هم در پیش از رسیدن به سن 80 سالگی احمد را در سال 1973 میلادی بدنیا آورده باشد نتیجه این می شود که حضرت ولیعصر ( عج ) 1653 میلادی فرزندی به نام سلمان داشته اند و حال آنکه خود ایشان در مورخه 2 آگوست 869 میلادی ( جمعه 15 شعبان 255 هجری قمری ) متولد گردیدند و حضرت بقیه الله الاعظم ، در سن 784 سالگی پدر جناب سلمان خان ( که ادعا می گردد فرزند بلافصل امام مهدی است ) شده اند ـــ گوئیا دوستان این مدعی دروغین یمانی فراموش کرده اند که از تولد امام زمان ( عج ) تا تولد احمد الحسن دقیقا 1104 سال فاصله است که با یک حساب تقریبی و به حالت طبیعی باید بیش از 14 نسل فاصله باشد در حالی که به ادعای یاران وی بین امام مهدی تا احمد الحسن تنها 5 نسل فاصله است البته اگر هر یک از اولاد امام مهدی در سن 80 سالگی دارای فرزند پسر گردند . ـــ در ادعای پیروان یمانی موعود تا امام زمان ( عج ) 5 نسل نام برده شده است که اگر میزان تقریبی عمر آنها را بخواهیم محاسبه کنیم با توجه به اختلاف سال های میلاد امام عصر و احمد الحسن ، سن هر یک از پدران وی تا امام دوازدهم حدودا 220 سال و 8 ماه می باشد . در حالی که هیچ منبع و سندی بر عمر طولانی آنها دلالت ندارد پس به ناگزیر این مورد نیز مردود است . ـــ احمد الحسن فرزند اسماعیل گاطع از قبیله ای بنام صیامر در منطقه ای بنام هویر از توابع بصره است که طی تحقیقات محلی ، گویا غیر از احمد اسماعیل کسی در این طایفه خود را از سادات نمی داند . لذا چگونه می شود قبیله ای با 5 نسل به امام زمان برسند و سیادت خود را فراموش کرده باشند البته غیر از احمد فرزند اسماعیل گاطع

با توجه به موج جدیدی که برای تبلیغات این ملعون راه افتاده ، ما هم دست به کار شدیم و اطلاعاتی از این شخص(که خیلی از مراجع اون رو مرتد اعلام کردند) بدست آوردیم
ضمن اینکه چند تا تصویر هم برای اون طراحی کردیم تا شما دوستان (اگر تمایل خدمت به آقا داشتید) بتونید توی شبکه های اجتماعی ، سایت ها و یا گفتمان ها و محیط های مختلف ایشون رو رسوا بکنید..


متن برای درج در شبکه های اجتماعی و..

فرقه ضاله انصارالمهدی که به سرعت در حال تبلیغ و بیعت گرفتن از شیعیان از طریق اینترنت و انواع مسنجرها در تمام نقاط جهان هستند


این جریان توسط احمد اسماعیل گاطع فارغ التحصیل دانشکده مهندسی نجف که مدتی هم در حوزه شهید صدر تحصیل کرده است اداره می شود


وی با ادعای ظهور امام زمان با عنوان احمد الحسن الیمانی وصی و فرستاده امام زمان مدعی دروغین یمانی است

احمد اسماعیل از قبیله صیامر در منطقه زبیر از توایع استان بصره متولد شده این قبیله هیچ گونه نسبتی با بنی هاشم ندارند ،با این حال او با پوشیدن عمامه سیاه، عنوان سیادت را یدک می کشد


وی خود را با چهار واسطه فرزند امام زمان می داند و با این حال مدعی است که اولین بار امام را در عالم خواب و سپس برای دومین بار 25 سال بعد از تولدش یعنی 1420 قمری در بیداری دیده است


از اقدامات او می توان به این موارد اشاره کرد
1- هتاکی و جسارت علیه مراجع و علماء شیعه من جمله آیت الله سیستانی(حفظه الله)
2- مشارکت در جریان توطئه ترور علمای نجف که در سال 1385 ش توسط جریان "جندالسماء" برنامه ریزی شده بود که طی آن 200 نفر از آنان به هلاکت رسیدند
3- ارسال پیامی به رهبر معظم انقلاب مبنی بر تسلیم حکومت ایران به او
4- موافقت با درخواست پشتیبانی نظامی گروهک القاعده جهت ضربه زدن به رهبران شیعه در عراق
5- حضور افرادی با سابقه بعثی در تشکیلات این جریان من جمله برادر احمدالحسن که از افسران سابق حزب بعث بوده.
6- استفاده از ستاره داود که آرم مخصوص صهیونیستی است در امضای خود، که نشان دیگری از وابستگی این جریان به استعار است



تصاویر

تصویر بالا ، یک کار مفهومیه
این آقا میفرمایند که پرچم اسرائیل مقدس است و نباید اون رو آتیش بزنیم
و توی تصویر بالا ما خودش و پرچم اسرائیلشو مهرشو همه رو با هم به آتیش کشیدیم

اسناد و مدارک مرتبط با ایشان

ایشون توی پیاده روی اربعین به شدت تبلیغات داشتند و از بی اطلاعی مردم و خواب مسئولین فرهنگی کشور استفاده کردند تا خودشون رو مطرح بکنند

همون طور که دوستانمون قبلا اشاره کردند ؛
ایشون اعتقاد داره که آرم ستاره شش پر داوود (و پرچم اسرائیل) مقدسه ،
بهانه ایشون برای این اراجیف ، اینه که نام محمد رو میشه در لابلای ستاره شش پر دراورد ، و اینگونه است که مهر ایشون هم مزین به ستاره شش پر صهیونیست هاست!

خودشون رو هم چقدر خوب نقش کلیدی و محوریت اهل بیت رو (توی نماد و مهرشون) بر عهده گرفتند..!

ایشون تا قبل از سقوط صدام با کت و شلوار توی پارتی های پسر صدام حضور داشته ، اما بعد از سقوط صدام ، به یک باره لباس روحانیت به تن میکنه و تازه با به سر گذاشتن امامه مشکی ادعای سیادت هم داره..

ادعا داره که از نوادگان امام زمان هست ، همه دارن اشتباه میکنند و فقط ایشون بر حق هست و ارتباط بسیار per to per هم با امام زمان داره!!

قرآن رو هم بلد نیست از رو بخونه!
فایل صوتی قرائت قرآن ایشون رو میزارن جلوی پسر بچه 6 ساله و کودک 6 ساله هم ایرادات ایشون رو مشخص میکنه! (لینک فایل)


اگر اهل گوش دادن به سخنرانی های مستند و مستدلِ موضوعی مثل جلسات روایت عهد هستید (که شدیدا توصیه میکنم باشید!!) ، باید بگم که آقای رائفی پور در سری 22 جلسات روایت عهد به صورت اساسی و مفصل به موضوع ایشان (و امثال ایشان) پرداخته اند (لینک فایل صوتی جلسه مذکور)


خلاصه که :
بر این باوریم که با افشا سازی ریشه ها و تناقضات این جریان ، میتونیم جامعه مون رو در مقابلش واکسینه کنیم و پادتن مناسبی برای فتنه یمانی دروغین تهیه کنیمپس اطلاعات خود را از ایشون با مردم در میون بگذارید تا خدایی نکرده مردم دچار این فتنه یا فتنه های مشابه نشوند به یاد شعار (پیشگیری بهتر از درمان است)..

http://www.shohadayeayande.com/thread797.html

  • عبدی