دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

اهل سنت طبق روایت مضحک و دروغی که در کتب خود راجع به شیر دادن مرد بزرگسال نقل کرده اند فتوای عجیب و غریبی داده اند روایت جعلی نقل کرده اند و می گویند:

پس از نزول آیه چهارم وپنجم سوره احزاب که در آن خداوند پسر خوانده را همانند فرزند واقعی ندانسته و فرمان می دهدکه انان را فرزندان پدران خودشان بدانید و باید حریم شرعی را رعایت کنید.

از عایشه نقل کرده اندکه گفت: زنی به نام سهله دختر سهل خدمت پیامبر صلی الله علیه وآله آمد و گفت:

ای رسول خدا صلی الله علیه واله فرزند خوانده ابوحذیفه است که در خانه ماست و من با سر برهنه و بدون پوشش در برابرش ظاهر می شوم، احساس می کنم ابو حذیفه اینگونه دوست ندارد و ناراحت می شود چکار کنم؟

رسول خدا صلی الله علیه وآله فرمودند از پستانت به او شیر بده تا مشکل حل شود.

عرض کرد:او مردی بزرگ و دارای ریش و محاسن است چگونه او را  شیر دهم؟

پیامبر لبخندی زد و فرمود می دانم او خرد سال نیست،  بلکه مردی بزرگ و دارای ریش و محاسن است او را شیر بده با تو محرم شود و آنچه در ذهن ابو حذیفه است پاک شود.

سهله از خدمت پیامبر رفت و با ز هم به خدمت آن حضرت آمد و گفت او را شیر دادم و خیال ابوحذیفه را راحت کردم.

ابن حزم و داود ظاهری تحت عنوان مذهب عایشه می گویند اگر مردی بزرگ سال از پستان زنی شیر بنوشد حکم طفلی را خواهد داشت که از پستانش شیر نوشیده است.

صحیح مسلم ج2ص1076ب7ح1453

سنن ابی داودج2ص388ح2061

سنن ابن ماجه ج1ص625ح1943

مسند احمدبن حنبل ج6 ص201،255،271

عزیزان اهل سنت من قصد اهانت به ساحت بزرگان شما را نداریم اما ؟!!!!!!!

در کتب خود شما که آنها را اصح کتاب بعد از کتاب الله میدانید این مطالب نوشته شده است.

آیا شما و نه تنها شما بلکه هر انسان عاقل منطقی این مطالب و مسخره را قبول میکند؟؟؟

  • عبدی