لذت بردن از دختر بچه در کتاب های اهل سنت + تصویر
طلاب سنی (به این خاطر می گویم طلاب سنی، چون عوام شان، بندگان خدا، به جز نمازی یا روزه ایی، دست چپ و راست خود را هم نمی دانند) فتوایی از امام راحل (ره) در شبکه های اجتماعی پخش می کنند و بوسیله این مطلب، شروع به تمسخر نظام جمهوری اسلامی و مذهب شیعه کرده اند.
برای مشاهده این فتوا بهمراه پاسخ، این لینک را مشاهده کنید
http://islamquest.net/fa/archive/question/fa7619
اما پاسخ ما به این گرگ های در لباس میش که پول امام زمان عج را می خورند ولی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مذهب شیعه، گام بر می دارند:
ابن قیّم جوزی در کتاب «بدائع الفوائد» میگوید:
وفی الفصول روى عن أحمد فی رجل خاف ان تنشق مثانته من الشبق أو تنشق انثیاه لحبس الماء فی زمن رمضان یستخرج الماء ولم یذکر بأی شیء یستخرجه قال وعندی أنه یستخرجه بما لا یفسد صوم غیره کاستمنائه بیده أو ببدن زوجته أو أمته غیر الصائمة فإن کان له أمه طفلة أو صغیرة استمنى بیدها وکذلک الکافرة ویجوز وطئها فیما دون الفرج فإن أراد الوطء فی الفرج مع إمکان إخراج الماء بغیره فعندی أنه لا یجوز
در الفصول از احمد روایت شده است درباره شخصی که از این میترسید که از شدت فشار شهوت مثانهاش سوراخ شود و یا بیضههایش در ماه رمضان به خاطر تحمل فشار و حبس کردن آب منی سوراخ گردد و میخواست که آب خود را خارج سازد و نگفت که به چه شکلی میخواهد این کار را انجام دهد.
راوی گفت: به نظر من میتواند این کار را به شکلی انجام دهد که روزهاش باطل نشود مثلا میتواند با دست خود استمناء کند و با به واسطه همسر و یا کنیزی که روزه نباشد استمناء کند. و اگر کنیز دختر بچه و یا دختر بچهای داشت و یا حتی دختر کوچک کافری داشت میتواند با دست خود استمناء کند و نیز مىتواند از عقب و نه از جلو با او نزدیکی کند، اگر خواست از جلو نزدیکی کند و امکان دارد که از او منی هم انزال گردد نزد من چنین کاری جایز نیست
بدائع الفوائد ج4ص1473
همان طور که مشاهده می کنید، این آقایان می گویند: مىتواند از عقب با دختر صغیره نزدیکی کند.
و نیز در یکی از مراکز صدور فتوای اهل سنّت که زیر نظر دکتر «عبدالله فقیه» میباشد با این عنوان «حدود الاستمتاع بالزوجة الصغیرة» (اندازه بهره بردن و لذت از همسر کوچک) چنین آمده است:
«السؤال: أهلی زوجونی من الصغر صغیرة، وقد حذرونی من الاقتراب منها، ماهو حکم الشرع بالنسبة لی مع زوجتی هذه، وما هی حدود قضائی للشهوة منها وشکراً لکم؟
الفتوى: الحمد لله والصلاة والسلام على رسول الله وعلى آله وصحبه، أما بعد:
فإذا کانت هذه الفتاة لا تحتمل الوطء لصغرها، فلا یجوز وطؤها؛ لأنه بذلک یضرها، وقد قال النبی صلى الله علیه وسلم: «لا ضرر ولا ضرار» رواه أحمد وصححه الألبانی.
وله أن یباشرها، ویضمها ویقبلها، وینزل بین فخذیها، ویجتنب الدبر؛ لأن الوطء فیه حرام، وفاعله ملعون، ولمزید الفائدة تراجع الفتوى رقم 13190 والفتوى رقم 3907، والله أعلم.
المفتی: مرکز الفتوى، بإشراف د . عبدالله الفقیه، تاریخ الفتوى: 6 / شعبان/ 1423 فتوى رقم : 23672»
«سؤال: خانوادهام مرا از خردسالی با دختر بچهای به ازدواج درآوردهاند و مرا نیز از نزدیکی با او محروم میدارند، آیا این کار با توجه به این که او همسر من است و در برخی موارد من نسبت به او از نظر شهوت نسبت به او تحریک میشوم در این موارد من چه حکمی از نظر شرع دارم؟
پاسخ: الحمد لله والصلاه والسلام على رسول الله وعلى آله وصحبه ، اما بعد:
اگر این دختر به خاطر کوچک بودن سنّش تحمل نزدیکی را نداشته باشد، وطی و نزدیکی با او جایز نیست؛ چرا که به واسطه این کار مشکل برایش ایجاد میشود، و رسول خدا صلّی الله علیه و آله فرموده است:
«ضرر و ضراری در اسلام نیست»
این روایت را احمد روایت نموده و البانی نیز تصحیح نموده است.
اما شما میتوانید او را در آغوش گرفته و او را ببوسید و میان پاها و ران او منی خود را انزال نمایید، ولی از نزدیکی از راه عقب باید اجتناب گردد؛ چرا که نزدیکی از عقب حرام است، و فاعل چنین کاری مورد لعن قرار گرفته است، و جهت اطلاع بیشتر میتوانید به فتاواى شماره 13190 و 3907 مراجعه نمایید، والله اعلم.
http://islamport.com/w/ftw/Web/3386/15218.htm
این نمونه کوچکی از خرعبلات این آقایان می باشد.. اگر در همین وبلاگ،جستجویی داشته باشید، فتواهای جنایتکارانه ی دیگری از جمله فتوای نزدیکی با محارم مثل خواهر و مادر و دختر از ابوحنیفه، نزدیکی حتی با مرده ها از دیگر فقهای این جماعت را خواهید دید.
فتواهایی که حتی بی دین ها، و بودایی ها و آلت پرستان ژاپن هم، از شنیدن آن، عرق شرم از پیشانی شان سرازیر می شود.
نکته آخر: ما شیعیان،دقیقا مانند مار هستیم .کاری به کسی نداریم. اما اگر کسی پا روی ما بگذارد، چنان او را می زنیم که تا ابد یادش نرود.
کاری به ما نداشته باشید، ما هم کاری به شما نداریم. شما طبق فقه خودتان عمل کن، ما هم طبق فقه خودمان.... ما طبق فتوای مقام معظم رهبری، با اهل سنت برادر هستیم و وحدت را می خواهیم.
اما این وحدت،به معنای این نیست که ما در مقابل خزعبلات و چرندیات آنها، سکوت کنیم.
پاسخ همه شبهات آنها را محکم خواهیم داد.
اگر فکر کرده اید که در مقابل شبهات شما، سکوت می کنیم، ما هرگز چنین عقد و قراردادی با هیچ کس نبسته ایم.
ممکن است عده ایی بگویند: این مطالب را وهابیون بین مسلمین پخش می کنند تا یکدیگر را به جان هم بیندازند...
می گوییم: بله نظر ما هم ، همین است.
اما سوال: چرا مولوی های اهل سنت،از جمله دار العلوم زاهدان، رسما اعلام بیزاری خود را از وهابیت و شبکه های ماهواره ایی تروریستی داعشی آنان، اعلام نمی کنند؟
نه تنها اعلام بیزاری نمی کنند، بلکه سران آنها، حتی برنامه زنده در این شبکه ها برگزار می کنند و گاها روی خط این شبکه ها می روند.. در نتیجه ما ( حداقل بنده) پخش این شبهات را بر علیه شیعه، با امضا و تایید علمای اهل سنت و دارالعلوم زاهدان می دانیم.
قرآن و اهل بیت تنها راه نجات
- ۹۴/۰۴/۰۹