دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

نتیجه تصویری برای دعی عبدالله؛ امام جماعت مسجد نور الاصلاح در واشنگتن

امام جماعت وهابی همجنسبازی را از مصادیق پیشرفت دینی دانست !


به گزارش «شیعه نیوز»، دعی عبدالله؛ امام جماعت مسجد نور الاصلاح در واشنگتن، ضمن سخنانی ادعا کرد:

              هم جنس بازی حلال است.

وی اعتراف کرد که خود او از نوجوانی آن را تجربه کرده و در زندگی اش با چهار مرد رابطه داشته است زیرا اسلام آن را مجاز شمرده است!.

وی در پاسخ به این سوال که، شما امام جماعت یک مسجد هستید پس چگونه هم جنس بازی را مجاز می دانید؟ پاسخ داد:

تمام سعی من این است که اسلام را به صورت امروزی عرضه کنم و با مظاهر تجدد آن را هماهنگ کنم.

وی ادامه داد، شکی نیست که حلال شمردن این رابطه یکی از مظاهر پیشرفت اسلام است!.

حال اینکه کجای اسلام همجنس بازی را حلال کرده است من نیافتم. اگر شما نشانی پیدا کردید اعلام کنید تا واقعا مشکل جهان اسلام حل شود. 

  • عبدی