دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

عکس نوشته های اشک و غم

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۰ ب.ظ

عکس نوشته خداحافظ

ناگهان دلت می ‌گیرد

از فاصله بین

آنچه می ‌خواستی

و آنچه که هستی …!

 

نگو دیر است

نگو پل های پشت سرت را  خرآب کرده ای

هنوز هم اگر عاشقی

می توانی برای برگشتنت دوست داشتنم را پل کنی ..

 

عکس نوشته حرفی ندارم رسم عشق اینه

 

  راہ که می روم

مدام برمی گردم

پشت سرم را نگاہ می کنم مدام …!

دیوانه نیستم

محبوبم را در پشت سرم گم هردہ ام

 

عکس نوشته سکوت سرد فاصله ها

 

اینجا بدونِ تو، پاییز غمناکه

روزا جلو میرن

با آه و دلتنگى

وقتى تو خوشحالى، حتّى بدونِ من

حسِ عجیبیه

ولى خوبه که میخندى …

 

عکس نوشته کورم کن و برو

 

  تنش که پیش من باشد

و دلش در اغوش دیگری…

هزارخطبه هم که بخوانند

بی فایده است !

 

عکس نوشته ازت نمی گذرم

 

  عاشق که می شوی

لالایی خواندن هم یاد بگیر

شب های باقیمانده ی عمرت

به این سادگی ها صبح نخواهند شد

 

عکس نوشته دلم گرفت

 

  و از تمام تو

تنها “شب” برایم مانده است

و چشم هایم

که خیالت را بهم می بافند

 

عکس نوشته من بار سفر بستم

 

  رفتم که نبینی پریشان شدنم را

غمناک ترین لحظه ی  ویران شدنم را

در خویش فرو رفتم و درخویش شکستم

تا دوست نبیند غم تنها شدنم را

 

عکس نوشته لعنت به تو

 

تورا می خواهمت

شبیه کودکی گمشده در ازدحام

که فقط مادرش را می خواست

دست عاشقانه دختر و پسر

خیال تو

فقط شبها سراغم می آید

دروغ چرا ؟ 

اما باور کن

خیالت را آنقدر تنگ در آغوش میگیرم

که تا شبی دیگر

جز من

سراغ دیگری نخواهد رفت

خیالت راحت

 

عکس نوشته های تنهایی و غمگین,عکس نوشته های زیبا و عاشقانه,عکس های نوشته دار تنهایی,کارت پستال تنهایی و غمگین عاشقانه,جدیدترین عکس غمگین با نوشته,عکس تنهایی

 

  هر چیزی را هم که تقصیر من بیندازی

عاشق شدنم تقصیر توست

 

عکس نوشته های تنهایی و غمگین,عکس نوشته های زیبا و عاشقانه,عکس های نوشته دار تنهایی,کارت پستال تنهایی و غمگین عاشقانه,جدیدترین عکس غمگین با نوشته,عکس تنهایی

 

  هیچ ﺑﯿﺸہ ﺍی بی ﺧﺎﻃﺮﻩ ﻧﯿﺴﺖ

ﺍﺯ ﻫﻢ ﺁﻏﻮشی ﺑﺎ ﺑﺎﺩﻫﺎ

ﻭ ﻫﯿﭻ ﺟﻨﮕلی

ﻋﺎﺷﻖ ﻧﺸﺪﻩ

ﻣﮕﺮ ﺑﺎ ﺑﻮﺳہ ﻫﺎی ﺑﺎﺭﺍڹ

ﺗﻨﻬﺎ ﻣﻨﻢ … که ﺯﻧﺪﻩ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﻡ

ﺩﺭ ﻫﻮﺍی ﺗﻮ

بی ﺁنکه ﺑﭙﯿﭽﺪ … ﺩﺭ ﻧﻔﺲ ﻫﺎﯾﻢ !

 

عکس نوشته های تنهایی و غمگین,عکس نوشته های زیبا و عاشقانه,عکس های نوشته دار تنهایی,کارت پستال تنهایی و غمگین عاشقانه,جدیدترین عکس غمگین با نوشته,عکس تنهایی

 

اگر ساده ای …

اگر راستگــویی …

اگر با وفایی …

اگر با غیرتی …

اگر یک رنگی …

همیشه تنهایی …

 

عکس نوشته های تنهایی و غمگین,عکس نوشته های زیبا و عاشقانه,عکس های نوشته دار تنهایی,کارت پستال تنهایی و غمگین عاشقانه,جدیدترین عکس غمگین با نوشته,عکس تنهایی

 

در عکس هایش که برایم می فرستاد
 همیشه تنها بود
در خیابان
پارک
خانه
فکر می کردم بی من
هرجا برود تنهاست
و من 
چه ابلهانه 
عکاس را ندید می گرفتم

 

 

عکس نوشته های تنهایی و غمگین,عکس نوشته های زیبا و عاشقانه,عکس های نوشته دار تنهایی,کارت پستال تنهایی و غمگین عاشقانه,جدیدترین عکس غمگین با نوشته,عکس تنهایی

 

  یک ثـانیه گرم و چند ساعت سردی

هی می روی و دوباره بر می گردی

بــــا آمـدن تــــو اشک هـم می آید

با این اوصـــاف ، عین دنـدان دردی

 

عکس نوشته های تنهایی و غمگین,عکس نوشته های زیبا و عاشقانه,عکس های نوشته دار تنهایی,کارت پستال تنهایی و غمگین عاشقانه,جدیدترین عکس غمگین با نوشته,عکس تنهایی

عکس نوشته های تنهایی و غمگین,عکس نوشته های زیبا و عاشقانه,عکس های نوشته دار تنهایی,کارت پستال تنهایی و غمگین عاشقانه,جدیدترین عکس غمگین با نوشته,عکس تنهایی

axneveshteziba-photokade (9)

  axneveshteziba-photokade (10)  

axneveshteziba-photokade (11)

  axneveshteziba-photokade (12)  axneveshteziba-photokade (13)  axneveshteziba-photokade (14)  axneveshteziba-photokade (15)  axneveshteziba-photokade (16)  axneveshteziba-photokade (17)  axneveshteziba-photokade (18)

  • عبدی