دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

عکس نوشته غمگین و تنهایی عاشقانه

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۴۲ ب.ظ

عکس نوشته دلتنگی عاشقانه

 

  حوالی بعضیا انقدر هوا دلچسب ‌است

که ‌دوست‌ داری یک خانه نُقلی کنارشون اجاره کنی

و با خیالِ راحت‌ زندگی رو با آرامش تنفس کنی

چـه زیبـا گـره خورد

بـخـت مــن با تـــــو

خـدایـا گـره اش را کور کن

که با دست که هیچ

با دنـدان هم باز نشود

 

عکس نوشته

 

دوست داشته شدن خیلی خوب است

حتی اگر دیر شده باشد !

 

(جان اشتاین بک)

 

عکس نوشته عاشقونه

 

یک سوره بخوان

مهریه ام کن غزلت را

من طاقت یعقوب ندارم

بغلـــــــم کن …

 

عکس نوشته عاشقونه

 

مهم این نیست …

کجاى زندگیتان قرار دارید

مهم این است

چه‌کسى را همراه خود دارید !!

 

عکس نوشته عاشقونه

 

برﺍﯼ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﺧــﺎﻃﺮﻩ ﻫﺎﯼ ﺧـــﻮﺏ ﺑﺴﺎﺯ

ﺁﻧﻘــﺪﺭ ﺑﺮﺍﯾﺸﺎﻥ ﺧﻮﺏ ﺑﺎﺵ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﺭﻭﺯﯼ ﻫﺮﭼﻪ ﺑﻮﺩ

ﮔﺬﺍﺷﺘـــﯽ ﻭ ﺭﻓـــﺘﯽ …

ﺩﺭ ﮐﻨﺞ ﻗﻠﺒﺸــﺎﻥ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺑﺎﺷﺪ

 

عکس نوشته عاشقتم

 

دوستت دارم را این بار بلندتر بگو

جوری بگو  که به خودم بیایم

مثل یک سیلی در گوشم

مثل آب سردی بر تنم

جوری بگو تا از این پریشانی

از این خوابِ نداشتنت بیدار شوم

 

عکس نوشته عشق مجازی

 

  عشق یعنی

به سادگی دست کسی را میگیری

و به سختی

هرگز رهایش نمی کنی

 

عکس نوشته حواسم به توئه

 

  تو این دنیای وارونه بیا درگیر هم باشیم

می خوام حرف حرف ما باشه

بذار تقدیر هم باشیم

شاید باید یه وقتایی با این تقدیر مدارا کرد

ولی گاهی باید جنگید تا راهی دیگه پیدا کرد !

 

من از عهد آدم تو را دوست دارم

 

  • عبدی