دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

سپاس

دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۲۷ ب.ظ

  • با تشکر از کسانی که با تنها گذاشتنم ،تنهایی را به من هدیه دادند ، و باعث شدن که خدا را به یاد آورم.
  • با سپاس از کسانی که برای روزگاران سخت به آنها دل سپرده و امید داشتم، اما مرا در روزهای سخت تنها گذاشتند و باعث شدند که فقط  به خدا امید داشته باشم.
  • با امتنان از کسانی که با نشان دادن خصلت های زشتشان،
  • توبه کردن را به من آموختن.
  •  
  • با تشکر از کسانی که با قدر ناشناسی خود، شکر گزاری به درگاه احدیت را به من آموختن.
  • با درود به کسانی که در سخت ترین شرایط پشت مرا خالی کردند و باعث شدند تا من فقط  به خدا توکل نمایم.
  • بارالها،
  • پناه می برم به تو از شر شیطان رانده شده و تمامی شیاطین.
      
  • یا الله یَا رَحْمَنُ یَا رَحِیمُ یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ ثَبِّت قَلبی عَلَى دِینِک
  • عبدی