دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

ریزریز شدن غرور

شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۲۰ ب.ظ

خیلی وقت ها غرورم مثل شیشه جلوی چشمم ریز ریز شد

و من فقط سکوت کردم!     دوست نماها!

سر چه سفره هایی نشستم!

سفره دروغ ، سفره هوس ؛

سفره حسادت ؛ سفره چشم و هم چشمی ،

سفره شهوت ؛ سفره غرور ؛

سفره مدرسین اخلاق بی اخلاق ؛

سفره مدرسین 

 سفره ماسک های زبیا و دروغین ؛

کسی بوی عشق نمی داد...  

همه رو بو کردم...

بوی هوس بود!

این مدعیان عاشق  عشق  ندیده!

ولی زیباترین سفره ؛ سفره دل بود

حتی اگر به اندازه صرف یک چای مهمون بودم

مزه اون چای تا ابد حتی بعد از مرگ هم زیر زبونم هست

سر سفره دل بارها و بارها متولد شدم

به امید فردایی که نمی دونم چرا اینقدر دیر کرده  و دوباره...

  • عبدی

نظرات  (۱)

سلام.
وبلاگ زیبا و ابی دارید. خوشحالم با وبلاگتون آشناشدم.
بازم میام پیشتون.
خودشحال میشم در صورت صلاح دید لینک من رو بزارید تو پیوندهاتون.
با تشکر جناب عبدی
پاسخ:
سلام...لینک شمارو در پیوندها گذاشتم.
چیامتون رو دیر دیده بودم.
امیدوارم راضی باشید