دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها
 رفع مشکل غیر فعال شدن دانلود منیجر در مرورگرهای مختلف

غیر فعال شدن دانلود منیجر در مرورگرهای مختلف : این مشکل برای مرورگر فایرفاکس بنده بوجود آمد و بعد از رفع مشکل خواستم روش رفع کردن آن را به شما آموزش بدهم . این مشکل ممکن است برای تمام مرورگرهای اپرا ، فایرفاکس ، کروم ، ادج و سافاری پیش بیاید . همانطورکه میدانید اینترنت دانلود منجیر تنها برنامه کاربردی است که همه افرادی که از اینترنت استفاده می کنند با این نرم افزار آشنا هستند و بر روی ویندوز یا نسخه موبایل آن را نصب کرده اند . در بعضی از مواقع به دلیل به روزرسانی مرورگر و تغییرات در تنظیمات ممکن است IDM به درستی کار نکند که در ادامه به شما آموزش میدهم چگونه این مشکل را برطرف کنید . 

 اگر مشکلی IDM مربوط به برورسانی مرورگر باشد باید وارد قسمت Add-ns شده و ببینید افزونه با رنگ قرمز نمایش داده نشده باشد . به تصویر زیر دقت کنید . بعضی مواقع هم افزونه غیر فعال شده که باید آن را Enable کنید . 

1 غیر فعال شدن دانلود منیجر در مرورگرهای مختلف

2 غیر فعال شدن دانلود منیجر در مرورگرهای مختلف

 بعد از بررسی این موضوع باید چک کنید که اینترنت دانلود منیجر شما آخرین ورژن باشد . در مرحله قبلی مرورگر بروز شده بود و افزونه اون را پشتیبانی نمی کرد . در این قسمت باید اینترنت دانلود منیجر را بروز رسانی کنید و موضوع را چک کنید . بعد از بروزرسانی بر روی آیکون اینترنت دانلود منیجر (نرم افزار نصب شده روی کامپیوتر) دابل کلیک کنید تا اجرا شود . بر روی منوی تنظیمات یا همان Options کلیک کنید . 

در همان سربرگ General چک باکس Use Advance browser interrogation را فعال کنید . سپس در قسمت Capture download from following browser نام یکسری مرورگر نمایش داده شده که همه اونها باید فعال بشن .

3 غیر فعال شدن دانلود منیجر در مرورگرهای مختلف

دقت داشته باشید که اینترنت دانلود منیجر بیشتر با فایرفاکس مشکل دارد و این موضوع هم بر می گردد به بروزرسانیهای پشت سرهم فایرفاکس . نسخه اصلی افزونه را باید از طریق این لینک دانلود کنید ولی در حال حاضر افزونه برای فایرفاکس نسخه جدید در دسترسی نمی باشد و نصب نمی شود . مگر اینکه از نسخه های قبلی از 43 استفاده کرده باشید و بروزرسانی جدید را دریافت نکرده باشید .

4 غیر فعال شدن دانلود منیجر در مرورگرهای مختلف

نتیجه گیری : در صورتیکه اینترنت دانلود منیجر نصب نشد
اول : نسخه نصب شده را به آخرین ورژن همراه با کرک بروز کنید . برای مرورگر هم این موضوع صدق می کند . 
دوم : دو گزینه نامبرده شده را فعال کرده و یک فایل را از طریق مرورگر دانلود کنید .

 

http://www.learning.asarayan.com - نوشته شده توسط 

  • عبدی