دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

دل نوشته های سنگین

يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۵۰ ب.ظ

عکس عاشقانه , عکس نوشته عاشقانه 94 , عکس عاشقانه جدید

ﺟﺎﯾﯽ ﻫﺴﺖ ﺩﺭ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﻦ ؛

ﮐﻪ ﺟﺰ ﺗﻮ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﻧﻤﯿﺘﻮﺍﻧﺪ ﺁﻧﺮﺍ ﭘﺮ ﮐﻨﺪ . . .

کاش تار بودم تا آهنگ دوست داشتن رابرایت بنوازم !

کاش خاربودم تاچشم دشمنانت راکور کنم . . .

افسوس ک نه تارم نه خار

.

.

مات شدم از رفتنت

هیچ میز شطرنجی هم در میان نبود !

این وسط فقط یک دل بود . . .

که دیگر نیست !

عکس عاشقانه , عکس نوشته عاشقانه 94 , عکس عاشقانه جدید

ﺟﺎﯾﯽ ﻫﺴﺖ ﺩﺭ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﻦ ؛

ﮐﻪ ﺟﺰ ﺗﻮ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﻧﻤﯿﺘﻮﺍﻧﺪ ﺁﻧﺮﺍ ﭘﺮ ﮐﻨﺪ . . .

.

کاش تار بودم تا آهنگ دوست داشتن رابرایت بنوازم !

کاش خاربودم تاچشم دشمنانت راکور کنم . . .

افسوس ک نه تارم نه خار

.

مات شدم از رفتنت

هیچ میز شطرنجی هم در میان نبود !

این وسط فقط یک دل بود . . .

که دیگر نیست !

عکس عاشقانه , عکس نوشته عاشقانه 94 , عکس عاشقانه جدید

راه را گم کرده ام سال هاست تابلو های زیادی نشان میدهد
آرامش ۵ کیلومتر  . . .

.

دَم از بازی حکم میزنی !

دَم از حکم دل میزنی !

پس به زبان “قمار” برایت میگوی م!

قمار زندگی را به کسی باختم که “ تک ” “ دل ” را با “خشت” برید !

باخت ِ زیبایی بود !

یاد گرفتم به دل ، “ دل ” نبندم !

یاد گرفتم از روی “ دل ” حکم نکنم !

دل را باید بُــر زد جایش سنگ ریخت که با خشت تک بــُری نکنند !

.

.

دل مثل چسب می مونه ، چند دفعه که کنده شد ، دیگه نمی چسبه . . .

عکس عاشقانه , عکس نوشته عاشقانه 94 , عکس عاشقانه جدید

خیابان چقدر سبز شده است !
از روزی که مرا کاشت و با دیگری رفت . . .

.

چقدر شب اضافه می آید

وقتی تو نیستی . . . !

.

.

کنــارت هستند ؛ تا کی !؟

تا وقتـــی که به تو احتــیاج دارند . . .

از پیشــت میروند یک روز ؛ کدام روز ؟!

وقتی کســی جایت آمد . . .

دوستت دارند ؛ تا چه موقع !؟

تا موقعی که کسی دیگر را برای دوســت داشـتن پیــدا کنـند . . .

میگویــند : عاشــقت هسـتند برای همیشه نه . . .

فقط تا وقتی که نوبت بازی با تو تمام بشود !

و این است بازی باهــم بودن . . .

عکس عاشقانه , عکس نوشته عاشقانه 94 , عکس عاشقانه جدید

بفهـــــــم لعنتے !

دارد نــــاز « تـــــــــــــــو » را مےڪشد . . .

زنے ڪـہ از “غــــــُـــــــــرور”

خورشـــــید هم بـہ گـرد پایش نمےرسد

.

.

روی این جمله قسم میخورم ، وقتی طرفت سرد شده از جای دیگه گرم میشه . . .

.

داشتم زندگیمو میکردم

اومدی حالمو عوض کردی

این همه راه و اومدی که بری

که خرابم کنی و برگردی ؟

همه چیز خوب بو قبل از تو عشق با من غریبگی میکرد

یه نفر داشت با خودش

تنها زیر این سقف زندگی میکرد

عکس عاشقانه , عکس نوشته عاشقانه 94 , عکس عاشقانه جدید

هنوز هم صدقه هایم به نیت سلامتی توست . . .

هی . . .

معشوقه ی من. . . ؟

سلامتی . . . ؟

.

.

سالهاست این ترازوی ۲ کفه تعادل ندارد . . .

دست خالی و دل پر . . . !

.

.

آهـای رقیــبه . . .

یـادت باشــد کـــم حوصلـه ســت . . .

ظـاهـــرش جـــدی امـا دلـــی دارد کـ مــهربـانـی اش بـه وسعـت یک اقــیـانــوس

است !

بــد قـول نــیـست امـــا کـم مـیاورد و ســر قــولش نــمـی مـاند !

آهـــــــای رقیبه . . .

هــــوایش را داشــته باش

.

.

روی کفنم بنویسید : موریانه ها زهر مارتان ، این تن که میخورید پر از حسرتهای شیرین بود !

عکس عاشقانه , عکس نوشته عاشقانه 94 , عکس عاشقانه جدید

یـآدش بــخیـر
یـــک روز بــود کـه دلِ سنگـم
بـآ دیدنِ اسمـــَش رویِ گــوشی می لرزید . . .

.

.

خیلی تلخه احساس کنی مثل شمعی ، فقط وقتی برق نیست بیان سراغت و بعد با یه فوت ، خاموشت کنن . . .

=============



پاییــز فصل عاشـقانه هاست

دل ام تابستان میـخواهد

آفــتابی و گــرم و داغ

از پاییز بیـزار ام

عاشقانه و دو نفره است لعنتی

بـرای من تنها پاییــز جز درد چیـزی نیست

از پاییز بیزار ام بیزار



عکس عاشقانه , عکس نوشته عاشقانه 94 , عکس عاشقانه جدید

  • عبدی