دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

دل نوشته های زیبا در مورد خدا

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۲ ب.ظ

متن و عکس نوشته زیبا در مورد خدا,عکس خدا با متن زیبا,عکس نوشته خدا,عکس نوشته دار مذهبی خدایا,عکس دعا و نیایش خدا,عکس زیبا از دعا با متن,عکس متن عاشقانه خدا,عکس نوشته دار زیبا با متن قشنگ,عکسهای نوشته دار زیبا,نوشته های زیبا خدا روی عکس با متن زیبا

 

باز میشه این در…

صبح میشه این شب…

صبر داشته باش …

 

متن و عکس نوشته زیبا در مورد خدا,عکس خدا با متن زیبا,عکس نوشته خدا,عکس نوشته دار مذهبی خدایا,عکس دعا و نیایش خدا,عکس زیبا از دعا با متن,عکس متن عاشقانه خدا,عکس نوشته دار زیبا با متن قشنگ,عکسهای نوشته دار زیبا,نوشته های زیبا خدا روی عکس با متن زیبا

 

خدایا…

کمک کن دیرتر برنجم، زودتر ببخشم، کمتر قضاوت کنم و بیشتر فرصت دهم! 

 

متن و عکس نوشته زیبا در مورد خدا,عکس خدا با متن زیبا,عکس نوشته خدا,عکس نوشته دار مذهبی خدایا,عکس دعا و نیایش خدا,عکس زیبا از دعا با متن,عکس متن عاشقانه خدا,عکس نوشته دار زیبا با متن قشنگ,عکسهای نوشته دار زیبا,نوشته های زیبا خدا روی عکس با متن زیبا

 

خدایا خواستم بابت هر گناهی که کرده ام شمعی روشن کنم… سوختنش را ببینم و جهنم را یادآور شوم… اما گناهانم آنقدر زیاد ترسیدم دنیا را به آتش بکشم! خدایا…!!! بابت هر شبی که بی شکر سر بر بالین گذاشتم بابت هر صبحی که بی سلام تو آغاز کردم بابت لحظات شادی که به یادت نبودم بابت هر دلی که شکستم بابت هر گره که به دست تو باز شد و و من به شانس نسبت دادم بابت هر گره که به دستم کور شد وتو را مقصر دانستم: مرا ببخش… خـدایا : منم منم هایم را نبیـن …. خودت خوب می دانی “من بی تو هیچـــم“ . . .

 

متن و عکس نوشته زیبا در مورد خدا,عکس خدا با متن زیبا,عکس نوشته خدا,عکس نوشته دار مذهبی خدایا,عکس دعا و نیایش خدا,عکس زیبا از دعا با متن,عکس متن عاشقانه خدا,عکس نوشته دار زیبا با متن قشنگ,عکسهای نوشته دار زیبا,نوشته های زیبا خدا روی عکس با متن زیبا

 

خدایا، تویى پناه من هنگامى که درمانده‌ام کنند راهها با همه وسعتى که دارند و زمین بر من تنگ گیرد با همه پهناوریش و اگر نبود رحمت تو بـطور حتم من هلاک شده بودم. و تویى نادیده گیر لغزشم و اگر پرده پوشى تو نبود مسلما مـن از رسـواشـدگـان بودم و تویى که به یارى خود مرا بر دشمنانم یارى دهى و اگر نبود یارى تو من مغلوب شده بودم. اى که مخصوص کرده خود را به بلندى و برترى و دوستانش بوسیله عزت او عزت یابند. اى که پادشاهان در برابرش طوق خوارى بـه گردن گذارند و آنها از سَطَوَتَش ترسانند. مى‌داند حرکت (یا خیانت ) چشمها و آنچه را سینه ها پنهان کنند و حوادثى که در کمون زمانها و روزگارها است… “فرازی از دعای عرفه” . .

 

متن و عکس نوشته زیبا در مورد خدا,عکس خدا با متن زیبا,عکس نوشته خدا,عکس نوشته دار مذهبی خدایا,عکس دعا و نیایش خدا,عکس زیبا از دعا با متن,عکس متن عاشقانه خدا,عکس نوشته دار زیبا با متن قشنگ,عکسهای نوشته دار زیبا,نوشته های زیبا خدا روی عکس با متن زیبا

 

میخواهم کمی بروم آنسوى دنیا

آنجا که آسمان پنجره بیشترى دارد و خدا هم دیدى بهتر.

 

 

متن و عکس نوشته زیبا در مورد خدا,عکس خدا با متن زیبا,عکس نوشته خدا,عکس نوشته دار مذهبی خدایا,عکس دعا و نیایش خدا,عکس زیبا از دعا با متن,عکس متن عاشقانه خدا,عکس نوشته دار زیبا با متن قشنگ,عکسهای نوشته دار زیبا,نوشته های زیبا خدا روی عکس با متن زیبا

 

یَا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ تو ای روح آرام ‌یافته! . ارْجِعِی إِلَىٰ رَبِّکِ رَاضِیَهً مَرْضِیَّهً

به سوی پروردگارت بازگرد در حالی که هم تو از او خشنودی و هم او از تو خشنود است!

فَادْخُلِی فِی عِبَادِی پس در سلک بندگانم درآی! 

وَادْخُلِی جَنَّتِی و در بهشتم وارد شو! (سوره فجر، آیه ٢٧-٣٠) . .

 

  متن و عکس نوشته زیبا در مورد خدا,عکس خدا با متن زیبا,عکس نوشته خدا,عکس نوشته دار مذهبی خدایا,عکس دعا و نیایش خدا,عکس زیبا از دعا با متن,عکس متن عاشقانه خدا,عکس نوشته دار زیبا با متن قشنگ,عکسهای نوشته دار زیبا,نوشته های زیبا خدا روی عکس با متن زیبا

 

فَادْعُوا اللَّهَ مُخْلِصِینَ لَهُ الدِّینَ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

(تنها) خدا را بخوانید و دین خود را برای او خالص کنید،

هرچند کافران ناخشنود باشند! سوره غافر آیه ١۴ 

 

متن و عکس نوشته زیبا در مورد خدا,عکس خدا با متن زیبا,عکس نوشته خدا,عکس نوشته دار مذهبی خدایا,عکس دعا و نیایش خدا,عکس زیبا از دعا با متن,عکس متن عاشقانه خدا,عکس نوشته دار زیبا با متن قشنگ,عکسهای نوشته دار زیبا,نوشته های زیبا خدا روی عکس با متن زیبا

 

تا تو به دل نظر کنی، دیده پرآب می شود حال ، خراب می شود سینه کباب می شود

تا تو نظر نیفکنی حال بکا نمی رسد آدم اگر دعا کند بی تو جواب می شود

 

متن و عکس نوشته زیبا در مورد خدا,عکس خدا با متن زیبا,عکس نوشته خدا,عکس نوشته دار مذهبی خدایا,عکس دعا و نیایش خدا,عکس زیبا از دعا با متن,عکس متن عاشقانه خدا,عکس نوشته دار زیبا با متن قشنگ,عکسهای نوشته دار زیبا,نوشته های زیبا خدا روی عکس با متن زیبا

 

دست منو بگیر، حالم جهنّمه 

 

متن و عکس نوشته زیبا در مورد خدا,عکس خدا با متن زیبا,عکس نوشته خدا,عکس نوشته دار مذهبی خدایا,عکس دعا و نیایش خدا,عکس زیبا از دعا با متن,عکس متن عاشقانه خدا,عکس نوشته دار زیبا با متن قشنگ,عکسهای نوشته دار زیبا,نوشته های زیبا خدا روی عکس با متن زیبا

 

زیر این سقف های بی باران با نگاهت که طعم باران است

مزه ی عشق را به من بچشان…!
 
 

متن و عکس نوشته زیبا در مورد خدا,عکس خدا با متن زیبا,عکس نوشته خدا,عکس نوشته دار مذهبی خدایا,عکس دعا و نیایش خدا,عکس زیبا از دعا با متن,عکس متن عاشقانه خدا,عکس نوشته دار زیبا با متن قشنگ,عکسهای نوشته دار زیبا,نوشته های زیبا خدا روی عکس با متن زیبا

 

به هر کجا که نگاه کنی،‬ ‫خدا آنجاست!‬ “حسین پناهى”

 

متن و عکس نوشته زیبا در مورد خدا,عکس خدا با متن زیبا,عکس نوشته خدا,عکس نوشته دار مذهبی خدایا,عکس دعا و نیایش خدا,عکس زیبا از دعا با متن,عکس متن عاشقانه خدا,عکس نوشته دار زیبا با متن قشنگ,عکسهای نوشته دار زیبا,نوشته های زیبا خدا روی عکس با متن زیبا

 

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنْفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَهِ اللَّهِ ۚ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا ۚ إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ . بگو: «ای بندگان من که بر خود اسراف و ستم کرده‌اید! از رحمت خداوند نومید نشوید که خدا همه گناهان را می‌آمرزد، زیرا او بسیار آمرزنده و مهربان است. سوره زمر آیه ۵۳ . . پی نوشت: کلمه رحمت در تصویر بالا درست تایپ شده، و فونت ثلث این کلمه رو بدین صورت نمایش میدهد.

 

متن و عکس نوشته زیبا در مورد خدا,عکس خدا با متن زیبا,عکس نوشته خدا,عکس نوشته دار مذهبی خدایا,عکس دعا و نیایش خدا,عکس زیبا از دعا با متن,عکس متن عاشقانه خدا,عکس نوشته دار زیبا با متن قشنگ,عکسهای نوشته دار زیبا,نوشته های زیبا خدا روی عکس با متن زیبا

 

گر خدا داری ز غم آزاد شو

از خیال بیش و کم آزاد شو

“اقبال لاهورى” . .

 

متن و عکس نوشته زیبا در مورد خدا,عکس خدا با متن زیبا,عکس نوشته خدا,عکس نوشته دار مذهبی خدایا,عکس دعا و نیایش خدا,عکس زیبا از دعا با متن,عکس متن عاشقانه خدا,عکس نوشته دار زیبا با متن قشنگ,عکسهای نوشته دار زیبا,نوشته های زیبا خدا روی عکس با متن زیبا

 

و خدایی که در این نزدیکی است:

لای این شب بوها، پای آن کاج بلند، روی آگاهی آب، روی قانون گیاه
 
 
---------------------------------------------------

 

کفش های زندگی را تا به تا پا کرده ام!

بندهای شان را یکی درمیان بسته و گره کور خورده ام!

دستانم را بگیر

گرفتارم خدا


خدا تنها کسی است که وقتی همه رفتند میماند, وقتی همه پشت کردند آغوش میگشاید

وقتی همه تنهایت گذاشتند محرمت میشود

و تنها سلطانی است که دلش با بخشیدن آرام میگیرد نه با تنبیه کردن !

همیشه خدا را برایتان آرزو میکنم …

 

متن زیبا و عاشقانه درباره خدا,متن زیبا و عاشقانه درمورد خدا,عکس نوشته زیبا و عاشقانه در مورد خدا,عکس نوشته خدا,متن های زیبا و قشنگ درباره خدا,عکس خدا

 

خدایا

 

مرا قلبی ده که سراسر آن را وجودت فراگرفته باشد چنان خون در رگم جاری باش که مکانی برای ناامیدی نماند تو برایم امید محضی هر نفسی که میکشم و در انتظار نفس بعدی میمانم یعنی به تو امید دارم


من همان کودک دیروزم که آرزو داشت “یار” تو باشد!

حالا اما قد کشیده و نه تنها بال نشده؛ که “وبال”ت گشته م!

دلم را… جانم را… جهانم را دستی بکش

ای صاحب عالم! 

 

 

khoda-mibini-photokade (2)

 

چشـمهایـت را ببـند در دلت با خــدا سخن بگو به همان زبان ساده ی خـودت بگو… هرچه میخواهی بگو او میشنود… بگو آرزویـی داری ، شاید دعـایی یا شـکرش بـگو مـیشنود ایـن لحظه ی زیبا را برای خـودت تـکرار کن ؛ و پرواز دلت را حس کن


خدای من… نمیدانم گاهی کجای دنیا گم ات میکنم… در هیاهوی بازار … در خستگی هنگام نماز ! در وسوسه های نفس ام… نمیدانم…. اما ، گاهی تو را گم میکنم مثل کودکی که در بازار دستان مهربان مادرش را رها کرده به تماشای عروسکی مشغول است…! بعد میبیند مادرش نیست و هیچ عروسکی او را خوشحال نمیکند…! به کودکی ام بنگر… هرچند خودم تو را گم میکنم اما ….تو پیدایم کن…..

 

 

khoda-mibini-photokade (3)

 

شیشه عطر بهار لب دیوار شکست  و هوا پر شد از بوی خدا

همه جا آیت اوست. دیدنش آسان است،  سخت آن است که نبینی او را .. اگر در دورترین مکانها… یا که نه… در “لامکان” باشد… و به اندازه زمانها “فاصله”داشته باشد… باز هم می شود که”بشود”… اگر… “امید” من و “خواست” خدایم، “یکی” باشد.


خداوندا تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را

مبادا گم کنم اهداف زیبا را مبادا جا بمانم از قصار موهبت هایت

خداوندا مرا مگذار تنها لحظه ای حتی …

 

khoda-mibini-photokade (4)

 

مطمئن باش؛ خداوند تو را عاشقانه دوست دارد

چون در هر بهار برایت گل می فرستد و هر روز صبح آفتاب را به تو هدیه می کند


خدایا بیا پشت آن پنجره که وا میشود رو به سوی دلم ! بیا پرده ها را کناری بزن که نورت بتابد به روی دلم ! خدایا کمک کن که پروانه ی شعر من جان بگیرد کمی هم به فکر دلم باش ، مبادا بمیرد خدایا دلم را که هر شب نفس می کشد در هوایت اگرچه شکسته ، شبی می فرستم برایت

 

 

khoda-mibini-photokade (5)

 

خدایا خوش به حال آنکه قلبش مال توست حال و روزش هر نفس، احوال توست

خوش به حال آنکه چشمانش تویی آرزوهایش همه آمال توست


وقتی همه چیز هست ، کمتر تو را صدا می کنم

وقتی سالم و شاداب هستم، کمتر تو را شکر می گویم

پروردگارا ، هوشیارم کن ، آنقدر که فراموش نکنم  در خوشی ها باید بیشتر تو را صدا کرد !

 

khoda-mibini-photokade (6)

 

دلیل تنهاییم را تازه فهمیدم

وقتی محبت کردم وتنها شدم وقتی دوست داشتم و تنها ماندم

دانستم که باید تنها شد و تنها ماند تا « خدا »را فهمید…


خدایا! ای که به تو بی نیاز شوند و از تو بی نیاز نباشند، به تو رو آورند و از تو رو بر نتابند، از سر شور و شوق،آهنگ تو کرده ام و با دلی مطمئن، به تو امید بسته ام تمنای من از تو هر چند زیاده باشد، در برابر غنای تو ناچیز و اندک است، که دست عطایت از هر دستی گشاده تر و برتر است

 

 

khoda-mibini-photokade (7)

 

اگر دستت از همه جا کوتاه شد صدا بزن خدا را

که تورا نا امید بر نمی گرداند معجزات خدا هیچوقت دور نیست‌ …


حال خوب یعنی من به کسی می نازم که آغوش ونوازش هایش جا برای همه هست من خدا را دارم باور اینکه در این جای شلوغ در هیاهوی نفس گیر زمین دست من در دست خداست

 

خدایا دستم را رها نکن . .

عکس نوشته زیبا در مورد خدا,عکس خدا,عکس نوشته خدا,عکس های نوشته دار زیبا در مورد خدا,عکس نوشته هایی درباره خدا,عکس نوشته زیبا و جدید خدا,عکسی از خدا,خدایا,عکس نوشته و متن زیبا در مورد خدا,عکس نوشته خدا,متن زیبا با عکس خدا,دل نوشته های زیبا برای خدا با عکس,عکس های نوشته دار خدا,عکس خدا,u;s k,aji onh,تصاویر خدا

 

ایمان دارم

زیباترین عاشقانه ها

نگاه مهربان خداوند به بندگانش است

زندگی را به او بسپار

و مطمئن باش که تا وقتی

که پشتت به خدا گرم است

تمام هراس های دنیا خنده دار است

 

عکس نوشته زیبا در مورد خدا,عکس خدا,عکس نوشته خدا,عکس های نوشته دار زیبا در مورد خدا,عکس نوشته هایی درباره خدا,عکس نوشته زیبا و جدید خدا,عکسی از خدا,خدایا,عکس نوشته و متن زیبا در مورد خدا,عکس نوشته خدا,متن زیبا با عکس خدا,دل نوشته های زیبا برای خدا با عکس,عکس های نوشته دار خدا,عکس خدا,u;s k,aji onh,تصاویر خدا 

 

همه مارو از “چوب خدا” ترسوندند

ولی یکی به “بوسه خدا” امیدوارمان نکرد

در صورتیکه خداوند کلامش را با “الرحمن الرحیم” آغاز میکند

بخشنده و مهربان

بارش بوسه های خداوند را برایتان آرزو دارم

 

عکس نوشته زیبا در مورد خدا,عکس خدا,عکس نوشته خدا,عکس های نوشته دار زیبا در مورد خدا,عکس نوشته هایی درباره خدا,عکس نوشته زیبا و جدید خدا,عکسی از خدا,خدایا,عکس نوشته و متن زیبا در مورد خدا,عکس نوشته خدا,متن زیبا با عکس خدا,دل نوشته های زیبا برای خدا با عکس,عکس های نوشته دار خدا,عکس خدا,u;s k,aji onh,تصاویر خدا

 

  لحظات شادی خدا را ستایش کن

لحظات سختی خدا را جستجو کن

لحظات درد آور به خدا اعتماد کن

در تمامی لحظات خدا رو شکر کن

در لحظات آرامش دعا کن

 

عکس نوشته زیبا در مورد خدا,عکس خدا,عکس نوشته خدا,عکس های نوشته دار زیبا در مورد خدا,عکس نوشته هایی درباره خدا,عکس نوشته زیبا و جدید خدا,عکسی از خدا,خدایا,عکس نوشته و متن زیبا در مورد خدا,عکس نوشته خدا,متن زیبا با عکس خدا,دل نوشته های زیبا برای خدا با عکس,عکس های نوشته دار خدا,عکس خدا,u;s k,aji onh,تصاویر خدا

 

خدایا 

میدانم پاییزت را فقط برای عریانی درختان نیافریدی

شاید میخواهی جدا شوم از هر آنچه مرا از رحمتت جدا انداخته ؟ !

میدانم پس از تحمل سرمای زمستان لباسی چون بهار در انتظارم است

 

عکس نوشته زیبا در مورد خدا,عکس خدا,عکس نوشته خدا,عکس های نوشته دار زیبا در مورد خدا,عکس نوشته هایی درباره خدا,عکس نوشته زیبا و جدید خدا,عکسی از خدا,خدایا,عکس نوشته و متن زیبا در مورد خدا,عکس نوشته خدا,متن زیبا با عکس خدا,دل نوشته های زیبا برای خدا با عکس,عکس های نوشته دار خدا,عکس خدا,u;s k,aji onh,تصاویر خدا

 

بهترین دوست ، خداست

او آنقدر خوب است که اگر یک گل به او تقدیم کنید

دسته گلی تقدیمتان میکند

و خوب تر از آن است که اگر دسته گلی به آب دادیم

دسته گل هایش را پس بگیرد

 

عکس نوشته زیبا در مورد خدا,عکس خدا,عکس نوشته خدا,عکس های نوشته دار زیبا در مورد خدا,عکس نوشته هایی درباره خدا,عکس نوشته زیبا و جدید خدا,عکسی از خدا,خدایا,عکس نوشته و متن زیبا در مورد خدا,عکس نوشته خدا,متن زیبا با عکس خدا,دل نوشته های زیبا برای خدا با عکس,عکس های نوشته دار خدا,عکس خدا,u;s k,aji onh,تصاویر خدا

 

راز زندگی آرام این است

امروز در کنار خدا گام بردار و فردا را به او بسپار

 

عکس نوشته زیبا در مورد خدا,عکس خدا,عکس نوشته خدا,عکس های نوشته دار زیبا در مورد خدا,عکس نوشته هایی درباره خدا,عکس نوشته زیبا و جدید خدا,عکسی از خدا,خدایا,عکس نوشته و متن زیبا در مورد خدا,عکس نوشته خدا,متن زیبا با عکس خدا,دل نوشته های زیبا برای خدا با عکس,عکس های نوشته دار خدا,عکس خدا,u;s k,aji onh,تصاویر خدا

 

کاش گاهی خدا از پشت ابرها می آمد


گوشم رو محکم میگرفت و داد میزد :


آهای بگیر بشین !

این قدر غر نزن


همینی که هست

بعد یه چشمک میزد و آروم تو گوشم میگفت :

همه چی درست میشه …

 

عکس نوشته زیبا در مورد خدا,عکس خدا,عکس نوشته خدا,عکس های نوشته دار زیبا در مورد خدا,عکس نوشته هایی درباره خدا,عکس نوشته زیبا و جدید خدا,عکسی از خدا,خدایا,عکس نوشته و متن زیبا در مورد خدا,عکس نوشته خدا,متن زیبا با عکس خدا,دل نوشته های زیبا برای خدا با عکس,عکس های نوشته دار خدا,عکس خدا,u;s k,aji onh,تصاویر خدا

 

گاهی وقتها وقتی بغض میکنم

دلم میخواهد خدا از آسمون به زمین بیاد

اشکامو پاک کنه

دستمو بگیره و بگه :

بیا بریم ، اینجا آدما اذیت میکنن !

 

عکس نوشته زیبا در مورد خدا,عکس خدا,عکس نوشته خدا,عکس های نوشته دار زیبا در مورد خدا,عکس نوشته هایی درباره خدا,عکس نوشته زیبا و جدید خدا,عکسی از خدا,خدایا,عکس نوشته و متن زیبا در مورد خدا,عکس نوشته خدا,متن زیبا با عکس خدا,دل نوشته های زیبا برای خدا با عکس,عکس های نوشته دار خدا,عکس خدا,u;s k,aji onh,تصاویر خدا 

 

خدایا به دادم برس

من فقط دلم هوای تو را می کند

تو از تمام دورها نزدیکتری

 

 

عکس نوشته زیبا در مورد خدا,عکس خدا,عکس نوشته خدا,عکس های نوشته دار زیبا در مورد خدا,عکس نوشته هایی درباره خدا,عکس نوشته زیبا و جدید خدا,عکسی از خدا,خدایا,عکس نوشته و متن زیبا در مورد خدا,عکس نوشته خدا,متن زیبا با عکس خدا,دل نوشته های زیبا برای خدا با عکس,عکس های نوشته دار خدا,عکس خدا,u;s k,aji onh,تصاویر خدا 

 

وقتی از تو می نویسم
خدا

به من نزدیکتر می شود !

انگار پایین می آید

تا شعری که برایت نوشته ام را

بخواند …

 

عکس نوشته زیبا در مورد خدا,عکس خدا,عکس نوشته خدا,عکس های نوشته دار زیبا در مورد خدا,عکس نوشته هایی درباره خدا,عکس نوشته زیبا و جدید خدا,عکسی از خدا,خدایا,عکس نوشته و متن زیبا در مورد خدا,عکس نوشته خدا,متن زیبا با عکس خدا,دل نوشته های زیبا برای خدا با عکس,عکس های نوشته دار خدا,عکس خدا,u;s k,aji onh,تصاویر خدا

 

خدایا فاصله ات تا من

خودت گفتی که کوتاهه

از اینجا که من ایستادم

چقدر تا آسمون راهه ؟ !

 

عکس نوشته زیبا در مورد خدا,عکس خدا,عکس نوشته خدا,عکس های نوشته دار زیبا در مورد خدا,عکس نوشته هایی درباره خدا,عکس نوشته زیبا و جدید خدا,عکسی از خدا,خدایا,عکس نوشته و متن زیبا در مورد خدا,عکس نوشته خدا,متن زیبا با عکس خدا,دل نوشته های زیبا برای خدا با عکس,عکس های نوشته دار خدا,عکس خدا,u;s k,aji onh,تصاویر خدا

 

خداوندا …

دقیق یادم نیست آخرین بار ، کی خود را پیدا کردم

اما خوب یادم هست

هرگاه که گم شدم

دستم در دست تو نبود

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

خدایا!

امشب چیز خاصی برای گفتن ندارم

زیر همان مناجات‌های دیشب

یک «ایضاً» بنویس!

 

عکس نوشته و متن زیبای خدایا,خدایا,خدا,عکس نوشته خدایا,عکس نوشته خدا,متن و عکس خدا,جملات زیبا برای خدا,متن های زیبا برای خدا,متن دعا و نیایش خدا با عکس,عکس نوشته دعا,تصاویر و متن های زیبا درباره خدا,عکس نوشته های جدید درباره خدا,جملات قشنگ و زیبا برای خدا,عکسهای زیبا برای خدا 

 

خداوندا

مرا واسطه عشق خود میان آدمیان کن

تا آنجا که نفرت است عشق را ارزانی کنم

آنجا که تقصیر وگناه است ببخشایم

آنجا که تفرقه وجدایی است پیوند بزنم

 

متن و عکس نوشته زیبا در مورد خدا,جملات و متن های زیبا درمورد خدا با عکس,متن های قشنک درمورد خدا,عکس نوشته های قشنگ در مورد خدا,عکس نوشته دعا و نیایش خدا

 

یا رب گناه جمله جهان را به ما ببخش

 ما را سپس به رحمت بی منتها ببخش

هر چند ما نه ایم سزاوار رحمتت

ما را بدانچه نیست سزاوار ما ببخش . . .

 

عکس نوشته و متن زیبای خدایا,خدایا,خدا,عکس نوشته خدایا,عکس نوشته خدا,متن و عکس خدا,جملات زیبا برای خدا,متن های زیبا برای خدا,متن دعا و نیایش خدا با عکس,عکس نوشته دعا,تصاویر و متن های زیبا درباره خدا,عکس نوشته های جدید درباره خدا,جملات قشنگ و زیبا برای خدا,عکسهای زیبا برای خدا

 

خدایا

راهی نمیبینم ، آینده پنهان است اما مهم نیست

همین کافیست که تو راه را میبینی و من تو را  . . .

 

متن و عکس نوشته زیبا در مورد خدا,جملات و متن های زیبا درمورد خدا با عکس,متن های قشنک درمورد خدا,عکس نوشته های قشنگ در مورد خدا,عکس نوشته دعا و نیایش خدا

 

هر صبح پلکهایت فصل جدیدی از زندگی را ورق می زند !

سطر اول همیشه این است :

خدا همیشه با ماست … پس بخوانش با لبخند !

 

عکس نوشته و متن زیبای خدایا,خدایا,خدا,عکس نوشته خدایا,عکس نوشته خدا,متن و عکس خدا,جملات زیبا برای خدا,متن های زیبا برای خدا,متن دعا و نیایش خدا با عکس,عکس نوشته دعا,تصاویر و متن های زیبا درباره خدا,عکس نوشته های جدید درباره خدا,جملات قشنگ و زیبا برای خدا,عکسهای زیبا برای خدا

 

سقف خانه مان را سیل زده باشد یا طوفان

آسمانش برق زده باشد یا عصیان

فرق ندارد …

باز هم میشود خانه داشت

باز هم میشود ساکن شد

کافیست دلت را فرمان کنی !

 

متن و عکس نوشته زیبا در مورد خدا,جملات و متن های زیبا درمورد خدا با عکس,متن های قشنک درمورد خدا,عکس نوشته های قشنگ در مورد خدا,عکس نوشته دعا و نیایش خدا

 

دلم گرم خداوندیست که با دستان من گندم برای یاکریم خانه میریزد

چه بخشنده خدای عاشقی دارم که میخواند مرا با آنکه میداند گنهکارم !

 

عکس نوشته و متن زیبای خدایا,خدایا,خدا,عکس نوشته خدایا,عکس نوشته خدا,متن و عکس خدا,جملات زیبا برای خدا,متن های زیبا برای خدا,متن دعا و نیایش خدا با عکس,عکس نوشته دعا,تصاویر و متن های زیبا درباره خدا,عکس نوشته های جدید درباره خدا,جملات قشنگ و زیبا برای خدا,عکسهای زیبا برای خدا

 

بر رهگذرم هزار جا دام نهی

گویی بگیرمت اگر گام نهی

یک ذره ز حکم تو جهان خالی نیست!

حکمم تو کنی و عاصیم نام نهی؟

 

عکس نوشته و متن زیبای خدایا,خدایا,خدا,عکس نوشته خدایا,عکس نوشته خدا,متن و عکس خدا,جملات زیبا برای خدا,متن های زیبا برای خدا,متن دعا و نیایش خدا با عکس,عکس نوشته دعا,تصاویر و متن های زیبا درباره خدا,عکس نوشته های جدید درباره خدا,جملات قشنگ و زیبا برای خدا,عکسهای زیبا برای خدا

 

عشق اول ، عشق پاک اولیاست

عشق اول ، داده ایی از رب ماست

عشق اول ، روح او به جسم ماست

عشق اول ، یک دم از عشق خداست . . .

 

 

متن و عکس نوشته زیبا در مورد خدا,جملات و متن های زیبا درمورد خدا با عکس,متن های قشنک درمورد خدا,عکس نوشته های قشنگ در مورد خدا,عکس نوشته دعا و نیایش خدا

 

بارالها

تو نادیده میگیری

من هم نادیده میگیرم

تو خطاهایـم را

من عطاهایت را . . .

 

 

متن و عکس نوشته زیبا در مورد خدا,جملات و متن های زیبا درمورد خدا با عکس,متن های قشنک درمورد خدا,عکس نوشته های قشنگ در مورد خدا,عکس نوشته دعا و نیایش خدا

 

شکسته های دلت را به بازارخدا ببر

خدا خود بهای شکسته دلان است . . .

 

عکس نوشته و متن زیبای خدایا,خدایا,خدا,عکس نوشته خدایا,عکس نوشته خدا,متن و عکس خدا,جملات زیبا برای خدا,متن های زیبا برای خدا,متن دعا و نیایش خدا با عکس,عکس نوشته دعا,تصاویر و متن های زیبا درباره خدا,عکس نوشته های جدید درباره خدا,جملات قشنگ و زیبا برای خدا,عکسهای زیبا برای خدا

 

خداوندا

از پاداش، معافم کن

از بخشش، نا امیدم کن

از بهشت، مایوسم کن

تا هرچه می کنم به سودای انعام تو نباشد . . .

---------------------------------------------------------------

 

خوشبختی یعنی 
واقف بودن به اینکه هر چه داریم 

از رحمت خداست… 

و هر چه نداریم ازحکمت خدا… 

احساس خوشبختی یعنی همین! 

خوشبختی رسیدن به خواسته ها نیست 

بلکه لذت بردن ازداشته هاست

 

عکس های نوشته دار خدا,عکس نوشته های زیبا در مورد خدا,عکسهای جدید برای خدا,عکس خدایا,عکس دعا,عکس مذهبی برای خدا,عکسهای زیبا در وصف خدا,کارت پستال خدا,عکس خدا

 

غمگین نشو

وقتی کسی “تلاشت” را نمی بیند

و هنرت را درک نمی کند

طلوع خورشید منظره ای تماشایی است

اما بیشتر مردم،همیشه ی خدا

آن موقع صبح خواب هستند … !

 

عکس های نوشته دار خدا,عکس نوشته های زیبا در مورد خدا,عکسهای جدید برای خدا,عکس خدایا,عکس دعا,عکس مذهبی برای خدا,عکسهای زیبا در وصف خدا,کارت پستال خدا,عکس خدا

 

گاهی ‌چه دلگرفته میشوی از خدا

گاهی ازحکمتش ناراضی

و گاهی شاکر و خوشحال

گاهی مشکوک و گاهی مجذوب عدالتش

گاهی بسیار نزدیک و گاه بیشمار دور

خدا همان خداست

ای کاش ما اینقدر

گاهی به گاهی نمیشدیم

 

عکس های نوشته دار خدا,عکس نوشته های زیبا در مورد خدا,عکسهای جدید برای خدا,عکس خدایا,عکس دعا,عکس مذهبی برای خدا,عکسهای زیبا در وصف خدا,کارت پستال خدا,عکس خدا 

 

تمام خنده هایم را نذر کرده ام

تا تو همان باشی

که صبح یکی از روزهای خدا

عطر دستهایت

دلتنگی ام را به باد می سپارد ….

 

عکس های نوشته دار خدا,عکس نوشته های زیبا در مورد خدا,عکسهای جدید برای خدا,عکس خدایا,عکس دعا,عکس مذهبی برای خدا,عکسهای زیبا در وصف خدا,کارت پستال خدا,عکس خدا

 

یادمان باشد
خدا
میهمان قلبهای وسیع است
قلبـت را
از نفرت و کینه پاک کن
تا سهم بیشتری از
حضور خـدا
در قلبت داشته باشی …

 

عکس های نوشته دار خدا,عکس نوشته های زیبا در مورد خدا,عکسهای جدید برای خدا,عکس خدایا,عکس دعا,عکس مذهبی برای خدا,عکسهای زیبا در وصف خدا,کارت پستال خدا,عکس خدا

 

  پشت هر کوه بلند…

سبزه زاریست پر از ” یاد خدا “

و در آن باغ کسی می خواند:

” که خدا هست؛دگر غصه چرا  ؟!

 

عکس های نوشته دار خدا,عکس نوشته های زیبا در مورد خدا,عکسهای جدید برای خدا,عکس خدایا,عکس دعا,عکس مذهبی برای خدا,عکسهای زیبا در وصف خدا,کارت پستال خدا,عکس خدا

 

  زندگی رفتن و راهی شدن است

زندگی جنبش و جاری شدن است

از تماشاگه آغاز حیات…

تا به جایی که خدا می داند

 

عکس های نوشته دار خدا,عکس نوشته های زیبا در مورد خدا,عکسهای جدید برای خدا,عکس خدایا,عکس دعا,عکس مذهبی برای خدا,عکسهای زیبا در وصف خدا,کارت پستال خدا,عکس خدا

عکسهای جدید برای خدا,عکس خدایا,عکس دعا

عکس های نوشته دار خدا,عکس نوشته های زیبا در مورد خدا,عکسهای جدید برای خدا,عکس خدایا,عکس دعا,عکس مذهبی برای خدا,عکسهای زیبا در وصف خدا,کارت پستال خدا,عکس خدا 

عکس مذهبی برای خدا,عکسهای زیبا در وصف خدا

عکس های نوشته دار خدا,عکس نوشته های زیبا در مورد خدا,عکسهای جدید برای خدا,عکس خدایا,عکس دعا,عکس مذهبی برای خدا,عکسهای زیبا در وصف خدا,کارت پستال خدا,عکس خدا

عکس خدا,عکس باران خدایا,عکسهای خدایا,عکس مهر خدا

عکس های نوشته دار خدا,عکس نوشته های زیبا در مورد خدا,عکسهای جدید برای خدا,عکس خدایا,عکس دعا,عکس مذهبی برای خدا,عکسهای زیبا در وصف خدا,کارت پستال خدا,عکس خدا

  تصاویر خدایا,عکس های زیبا در مورد خدا و مهربانی

عکس های نوشته دار خدا,عکس نوشته های زیبا در مورد خدا,عکسهای جدید برای خدا,عکس خدایا,عکس دعا,عکس مذهبی برای خدا,عکسهای زیبا در وصف خدا,کارت پستال خدا,عکس خدا

  عکس های بارانی مهربانی خدا

عکس های نوشته دار خدا,عکس نوشته های زیبا در مورد خدا,عکسهای جدید برای خدا,عکس خدایا,عکس دعا,عکس مذهبی برای خدا,عکسهای زیبا در وصف خدا,کارت پستال خدا,عکس خدا

  کارت پستال خدا

عکس های نوشته دار خدا,عکس نوشته های زیبا در مورد خدا,عکسهای جدید برای خدا,عکس خدایا,عکس دعا,عکس مذهبی برای خدا,عکسهای زیبا در وصف خدا,کارت پستال خدا,عکس خدا  عکس های نوشته دار خدا,عکس نوشته های زیبا در مورد خدا,عکسهای جدید برای خدا,عکس خدایا,عکس دعا,عکس مذهبی برای خدا,عکسهای زیبا در وصف خدا,کارت پستال خدا,عکس خدا  khoda-eshgh-photokade (16)  عکس های نوشته دار خدا,عکس نوشته های زیبا در مورد خدا,عکسهای جدید برای خدا,عکس خدایا,عکس دعا,عکس مذهبی برای خدا,عکسهای زیبا در وصف خدا,کارت پستال خدا,عکس خدا  khoda-eshgh-photokade (18)  عکس های نوشته دار خدا,عکس نوشته های زیبا در مورد خدا,عکسهای جدید برای خدا,عکس خدایا,عکس دعا,عکس مذهبی برای خدا,عکسهای زیبا در وصف خدا,کارت پستال خدا,عکس خدا

حالِ خوب بودنِ با تو جانِ وجودیِ من بهترین حس ِ دنیاست، تا ابد بنده‌ ی توام
ببخش که گاهی فراموشت میکنم خطا از من است میدانم . . .
 

عکس نوشته در مورد خدا با متن زیبا,عکس های خدا,عکس نوشته های خدا,عکس دعا و نیایش,عکس و متن زیبا در مورد خدا,متن و عکس زیبا در مورد خدا,متن جدید در مورد خدا

 

خدای من…

تو را بخشنده پنداشتم و گنه کار شدم،

تو را وفادار دیدم و بی‌وفایی نمودم ولی هر کجا که رفتم سرشکسته بازگشتم.

تو را گرم دیدم و در سرد ترین لحظات به سراغت آمدم.

تو مرا چه دیدی که همچنان بخشنده و توبه پذیر و مشتاق بنده‌ات ماندی؟

 

 

khoda-name-text-photokade (2)

 

خدایا …

دستمان را پر کن

و دلمان را خالی

دستمان را از مهریانی

و دلمان را از کینه

 

khoda-name-text-photokade (3)

 

خدایا تو میدانی انچه را که من نمیدانم

در دانستن تو ارامشیست و در ندانستن من تلاطمهاست

تو خود با ارامشت تلاطمم را ارام ساز

 

khoda-name-text-photokade (4)

 

یا رب مکن از لطف پریشان ما را

هر چند که هست جرم و عصیان ما را

ذات تو غنی بوده و ما محتاجیم

محتاج بغیر خود مگردان ما را . . .

 

khoda-name-text-photokade (5) 

 

خدایا ، بر من این نعمت را ارزانی دار که :

بیشتر در پی تسلا دادن باشم تا تسلی یافتن

و بیشتر در پی فهمیدن باشم تا فهمیده شدن . . .

 

khoda-name-text-photokade (6) 

 

حالِ خوب بودنِ با تو جانِ وجودیِ من بهترین حس ِ دنیاست،
تا ابد بنده‌ی توام…
ببخش که گاهی فراموشت میکنم
خطا از من است میدانم

 

khoda-name-text-photokade (7)

 

خدایا …

گاهی که دلم از این و آن و زمین و زمان می‌گیرد نگاهم را به سوی تو و آسمـان می گیرم
و آنـقـدر با تــو درد دل می کنـم تا کم کم چشم‌هایم با ابـرهای بارانیت همراهی می کنند
و قلبم سبک می‌شود آنوقــت تو می‌ آیی و تمام، فضای دلـم را پر می‌کنی و من دیگر آرام می‌شوم
و احساس می کنم هیچ چیز نمی تواند مرا از پای دربیـاورد، چون تو را در قلبم دارم. . .
 

فتوکده

  • عبدی