دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

دانلود نرم افزار پرسمان همسران پیامبر

جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۵۱ ق.ظ

بسمه تعالی
در آموزه های اسلامی پاسخ گفتن به پرسش ها و شبهات دینی از مهم ترین وظایف دینداران به شمار می-آید، و توجه جدی به این مهم از سنت های همیشگی نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و فرزندان گرانقدرش ائمه اطهار علیهم السلام، به شمار می آید. این حضرات همواره با پرسش و شبهه با روی گشاده برخورد می کرده اند.

این باب در طول تاریخ برای همه صاحبان اندیشه، باز بوده است تا جایی که عالمان ادیان دیگر به راحتی سوالات و ایرادات خود را پیرامون مهم ترین باورهای اسلامی مطرح، و پاسخ می گرفته اند .
در این میان کسانی که در مصاف استدلالات عقل پذیر دینی توان هم آوردی ندارند به حربه هایی چون توهین و استهزاء چنگ می زنند .
برخی سوالات پیرامون همسران پیامبر مهربانی حضرت محمد مصطفی (علیه افضل صلوات المصلّین) مطرح می شود که دارای پاسخ های روشن و متقن است . مرکز ملی پاسخ گویی به سوالات دینی در راستای رسالت خویش در زدودن غبار ابهامات و شبهات از ساحت نورانی دین، مجموعه ای از پرسش ها در این موضوع را به همت فاضل ارجمند جناب حجت الاسلام والمسلمین حسن عاشوری لنگرودی در بخش پاسخ گویی مکتوب جمع آوری و در قالب یک کتاب منتشر کرده است. به مناسبت انتشار توهین های اخیر بر آن شدیم که گزیده ای از کتاب مذکور را در قالب نرم افزار به تمام آزادگان و اهل اندیشه جامعه تقدیم کنیم .

حجم: 2.92 مگابایت
منبع: مرکز ملی پاسخگویی با سؤالات دینی


  • عبدی