دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

Setareh%20Eshgh دانلود نرم افزار پاسخ به شبهات زندگی حضرت فاطمه ستاره عشق مرتضی

خواستم بگویم فاطمه دختر خدیجه ‌ است ، دیدم که فاطمه نیست.

خواستم بگویم که فاطمه دختر محمد است، دیدم که فاطمه نیست.

خواستم بگویم که فاطمه همسر علی است، دیدم که فاطمه نیست.

خواستم بگویم که فاطمه مادر حسین است ، دیدم که فاطمه نیست.

خواستم بگویم که فاطمه مادر زینب است ، باز دیدم که فاطمه نیست.

نه، این‌ها همه هست و این همه فاطمه نیست. فاطمه، فاطمه است.


بله، زنی که حتی بعد از مرگ سفارش می کند که :


”علی مرا پنهان دفن کن تا بر گور من گرد نیایند و هم بر عزای من مراسمی برپا نکنند و بر من نماز نخوانند و مراسمی بپا ندارند تا به نام من قدرتی که هم اکنون بر روی کار آمده قدرت خود را توجیه دینی نکند
” زنی که حتی مردن و دفن شدنش را می‌خواهد وسیله‌ای کند برای مبارزه در راه حق و محکوم کردن ابدی و همیشگی غضب.


 “ستاره عشق مرتضی

نام نرم افزاری است که پیرامون پاسخ به شبهات زندگی حضرت زهرا(س) نوشته شده است.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:

این نرم افزار در هشت بخش کودکی ،جوانی و ازدواج ، فرزندان ،فضائل ، سیره ، فدک ، مصائب و شهادت پاسخ سوالات بسیاری را در مورد ایشان می دهد.


مانند :

آب مهریه زهراست به چه معنی است ؟
کدام یک از ایام فاطمیه به حقیقت نزدیکتر است ؟
چرا قبر حضرت فاطمه‌ زهرا (س) نامعلوم است ؟
 سیلی زدن به حضرت زهرا (س) آیا این قضیه صحیح  می باشد یا نه؟  
آیا حضرت فاطمه (س) جهت پوشش از چادر استفاده می کرد؟
در مورد زیبایی‌های حضرت زهرا (س) مطالبی را بیان فرمایید و زیبایی واقعی چیست؟
حضرت زهرا (س) با نامحرمان برای دفاع از حقوق خود گفتگو کرد، آیا این برای یک معصوم امکان‌پذیر است؟
و…..

دانلود از لینک مستقیم 

با حجم ۵ مگابایت


رمز: www.mihandownload.com

  • عبدی