دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا بنام شب یلدا ۲

دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۶ ب.ظ

http://sakhamusic.ir/wp-content/uploads/2015/12/Hamed-Mahzarnia-Shabe-Yalda-2-min.jpg

شب یلدا چه شبی بشه کنار تو تا فردا

منم و این همه آرزوی زیبا

زیر بارون توی سرما

شب یلدا کرسی مادربزرگا

مهمونایی که هنوزم ازشون خاطره دارم

خاطرات خوب زیبا

♫♫♫♫♫♫

قسمت هر کسی بین شعرای حافظ امشب

قسمتت با من رقم خورد مثل یه معجزه امشب

توی هوای آبی تو شب بلند یلدا

چه تماشایی با تو برفی که میاد تا فردا

شب یلدا کرسی مادربزرگا

مهمونایی که هنوزم ازشون خاطره دارم

خاطرات خوب زیبا

شب یلدا چهره ی خندون مادر

با نگاه گرم بابا ازشون خاطره دارم

زیر بارون توی سرما

خاطرات خوب یلدا

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

  • عبدی