دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

عکس دانلود آهنگ جدید امیر محمد با نام باورم نمیشه

متن آهنگ:
یا من و این شهر رو به آتیش بکش , یا توی این بارون باهام قدم بزن
زیر چترت دنیا زیباتر میشه , وقتی تکیه میدی به شونه من
یا خودت رو از گذشتم خط بزن , یا یه کاری کن سهم من بشی
من یه عمره پشت این پنجره هام , مگه میشه که به هم پر نکشیم
تو میخوای ازم جداشی , من که باورم نمیشه
دیگه سهم من نباشی , من که باورم نمیشه
تو یه دریا رو زمینی , من یه شهر تو آتیشم
زیر بارون تو خیابون , غرق چشمای تو میشم
یه نفس تو یه نفس من , بین ما راهی نمونده
عطر موهات شوق چشمات , خواب رو از دنیام پرونده
تو میخوای ازم جداشی , من که باورم نمیشه
دیگه سهم من نباشی , من که باورم نمیشه
تو میخوای ازم جداشی , من که باورم نمیشه
دیگه سهم من نباشی , من که باورم نمیشه

دانلود با کیفیت 320Kbps
دانلود با کیفیت 128Kbps

  • عبدی