دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

خدایا به تو پناه برم

دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۵۴ ق.ظ

اللّهمّ انّى أَعُوذُ بِکَ مِنْ أَنْ...

خدایا به تو پناه برم از اینکه...

.

أذِلَّ أَوْ أُذِلَّ!

کسى را خوار کنم یا اینکه خود خوار گردم!

.

أَوْ أضِلَّ أَوْ أُضِلَّ

کسى را گمراه کنم یا خود گمراه گردم.

.

أَوْ أظْلِمَ أَوْ أُظْلَمَ

ستم کنم یا خود دچار ستم گردم.

.

أَوْ أجْهَلَ أَوْ یُجْهَلَ عَلَیَّ

کسى را نادان گردانم یا دیگرى نادانم نماید.

-

اللَّهُمَّ بِکَ نُمْسِی وَ بِکَ نُصْبِحُ وَ بِکَ نَحْیَا وَ بِکَ نَمُوتُ وَ إِلَیْکَ نَصِیرُ وَأَعُوذُ بِکَ مِنْ أَنْ‏ أذِلَ‏ أَوْ أُذِلَّ أَوْ أضِلَّ أَوْ أُضِلَّ أَوْ أظْلِمَ أَوْ أُظْلَمَ أَوْ أجْهَلَ أَوْ یُجْهَلَ عَلَیَّ یَا مُصَرِّفَ الْقُلُوبِ ثَبِّتْ قَلْبِی عَلَى طَاعَتِکَ وَ طَاعَةِ رَسُولِکَ اللَّهُمَّ لَا تُزِغْ قَلْبِی بَعْدَ إِذْ هَدَیْتَنِی وَ هَبْ لِی‏ مِنْ لَدُنْکَ رَحْمَةً إِنَّکَ أَنْتَ الْوَهَّاب‏...

من لا یحضره الفقیه، 1/337

 

  • عبدی