دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

خجسته میلاد امام رضا (ع)

دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۵۹ ق.ظ

خجسته زادروز میلاد با برکت امام هشتم علی بن موسی الرضا(ع) بر تمام عاشقان آن حضرت مبارکباد

اى کاش حرم بودم و مهمان تو بودم

مهمان تو و سفره احسان تو بودم

یک عمر گذشت و سر و سامان نگرفتم

اى کاش فقط بى سر و سامان تو بودم

تا چشم گشودم به دلم مهر تو افتاد

زان روز چو آهوى بیابان تو بودم

طوفان عجیبى است غم عاشقى تو

چون موج اسیر تو و طوفان تو بودم

اى گنبد عشق ، منِ خسته دل اى کاش

چون کفتر پربسته ایوان تو بودم

یک پنجره فولاد دلم تنگ تو آقاست

اى کاش که زوار خراسان تو بودم .

  • عبدی