دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

حسودم...

جمعه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۳۴ ق.ظ


سلام نازم


وای نمیدونی چقدر دلم برات تنگ شده
همون اندازه که نمیدونی چقدر دوستت دارم
قدر تمام آفریده های خدا
آخ که چقدر برات بیتابم نازم
 چقدر حسودیم میشه به هر چیز و هر کی که نزدیک تو هست
میدونی ، من به هر جایی که پا میزاری به اون جا حسودیم میشه
به فرش
 به موکت ، پارکت
من به تختی که تو روش دراز میکشی هم حسودیم میشه
به لباسایی که میپوشی
 به خودکاری که دستت میگیری
به کاغذی که تو روش می نویسی
 به لیوانی که تو ازش آب میخوری
به تمام اشیاء اطراف تو حسودیم میشه
 من حتی به هوای اطراف تو هم حسودیم میشه نازم
خیلی حسودم نه ؟
آره حسودم
من به هر چیز و هر کی که کنار تو و نزدیک تو هست حسودیم میشه
 حسودیم میشه


  • عبدی