دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

حرف دل من

دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵ ب.ظ

بغض بزرگترین نوع اعتراض در برابر آدم هاست

اگر بشکنه دیگه اعتراض نیست

التماسه...!!

بی تــــــــو ترک برداشته ام

و به هر بهانه ای ،

دلم می شکند ،

گاهی گم می شوم پشت پنجره ها

و سکوتم را بغض می کنم

تا نشنوند صدای شکستنم را . . .

دستانت را ،

در برابرم مشت می کنی . . .

میپرسی گل یا پوچ ؟

 

در دلم می گویم :

 

فقط دستانت . . .

دستانت را ،

در برابرم مشت می کنی . . .

میپرسی گل یا پوچ ؟

در دلم می گویم :

فقط دستانت . . .

چه حماقتی

که می رانی ام !

و باز احمقانه میخواهمت !

چه غرور بی غیرتی دارم من !

خدایا غم نبودنش در کنارم

 انگار موج  سر به فلک کشیده ای است 

که بر ساحل قلبم میخورد و کم کم ویرانش میکند

مـن تنــها . . . مخلوق خـدا هسـتم کــﮧ . . .

روز مـرگم را مـے دانــم . . .!

کـافـے است . . " تـــــــ♥ــــــو " نباشی . . . .

آن وقت . .

گاهی شعر سراغم را میگیرد ؛

گاهـــــی ...

هوای تو !

فرقی نمیکند . . . .

هر دو

ختم میشوند به دلتنگی من !!

ﺗﻤـــﺎﻡ ﻃﻌـــﻢ ﻟــﺬت

ﺑﺎ تو ﻣﻌﻨــﯽ ﻣــﯽ ﺷـــﻮﺩ

ﻭﻗﺘــﯽ ..

ﺗﻌـﺒﯿـــﺮ ِ ﻋﺴـﻞ ﺗـــﺮﯾــﻦ ﺭﻭﯾــــﺎ

اغوش تو باشید

  • عبدی