دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

حَدَّثَنَا قُتَیْبَةُ بْنُ سَعِید، حَدَّثَنَا جَرِیرٌ، عَنْ إِسْمَاعِیلَ، عَنْ قَیْس، قَالَ قَالَ عَبْدُ اللَّهِ: کُنَّا نَغْزُو مَعَ رَسُولِ اللَّهِ صلى الله علیه وسلم وَلَیْسَ لَنَا شَىْءٌ فَقُلْنَا أَلاَ نَسْتَخْصِی فَنَهَانَا عَنْ ذَلِکَ ثُمَّ رَخَّصَ لَنَا أَنْ نَنْکِحَ الْمَرْأَةَ بِالثَّوْبِ، ثُمَّ قَرَأَ عَلَیْنَا (یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لاَ تُحَرِّمُوا طَیِّبَاتِ مَا أَحَلَّ اللَّهُ لَکُمْ وَلاَ تَعْتَدُوا إِنَّ اللَّهَ لاَ یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ) .

عبد الله (بن مسعود) گفت: ما همراه رسول خدا در جنگی بودیم چیزی (همسری) همراه ما نبود، گفتیم: آیا خودمان را أخته کنیم؟ پیامبر از این کار نهی کرد و به ما اجازه داد که زنی را با دادن یک لباس نکاح کنیم و سپس برای ما این آیه را خواند: « اى کسانى که ایمان آورده اید! چیزهاى پاکیزه را که خداوند براى شما حلال کرده است، حرام نکنید! و از حدّ، تجاوز ننمایید! زیرا خداوند متجاوزان را دوست نمى دارد.

نکته مهم در این روایت این است که می‌گوید: «نَنْکِحَ الْمَرْأَةَ بِالثَّوْبِ» کلمه «ننکح» جمع است ؛ یعنی چند مرد و کلمه «المرآة» مفرد است ؛ یعنی یک زن . معنای روایت این می شود که جمعی از صحابه با یک زن نکاح کنند . !!!

و این همان جهاد النکاحی است که امروزه وهابی ها به آن عمل می کنند .

باز بگید که وهابی دین ندارند!!! آن چه عمل می کنند ، عین دینی است که ... برای آن ها به یادگار گذاشته .

اگر امروزه مولوی های وهابی فتوا به جواز جهاد النکاح می دهند ، از صحیح بخاری روایت دارند ! پیامبر سنی ها به صحابه اش دستور داده که ای گروه صحابه برید و با یک دست لباس با یک زن جهاد النکاح کنید!!!!

  • عبدی