دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

جمله های دلتنگی

پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۲۶ ب.ظ

نتیجه تصویری

فقـــط منــــــــــم

که همـــیشــه

عـآشقـتم

ولــی هــــیــچــــوقــــت

بـــآهــآت نیـستــم . . .

.
.
.

نیستی دلتنگ نمیشوم !

فقط کمی حسود میشوم

کمی هم ظالم

حسادت میکنم به لحظه هایت !
تــــــــا زنـــــــــــده ام مـــــــے نشیـــــنـــــم به انتــــظارت " عشقـــم"...

شــــایـــد هــم نیـــــایــــــے...

امـــا...

مــــن کـــارم را مـــــے کنـــــم!!
.
.
.

فرهنگ لغتها نیاز به ویرایش دارند

برای معنی دلتنگی احتیاج به این همه کلمه نیست...

دلتنگی یعنی تو!!!
.
.
.
فهمیدم:

عشق هم کمیتی مقداری بوده

که در همان گذشته های دور

لیلی و مجنون تمامش کردند!
.
.
.


وقتـی دلتنگــ هستمــ

چـِقدر ظـآلم مـےشَوم...

حتـّی نمیخواهمــ لحظه اے پیشِ خودتــ بـآشی..........
.
.
.

چه تلخ است

این که سال ها بگذرند

تو

من

در عرض یک خیابان

شانه هایمان به هم بخورد

اما نه تو مرا ببینی

نه من تو را

و با این همه دلتنگی

سهم ما عبور باشد
.
.
.
نیستی که بدانی

عصرها …

برای نوشیدن یک فنجان قهوه ، چقدر تنهایم
.
.
.

دیگر داروها هم گوشه اتاق ساکت نشسته اند

آنها هم می دانند درد های من برایشان لقمه بزرگیست
.
.
.


زیر آوار دلتنگی له شدن هم عالمی دارد !
.
.
.


لعنــــت بــه دنیــایــے کــــه بــراے

↩ عـــزیــز ↪ شــــدن

یـــا بـــایــد دور بــــاشـے

یـــا تـــــوےگـــــور بــــاشـــے☞✘
.
.
.


قهوه تلخ بدون فال

نخی سیگار بدون آتش

موسیقی بدون ترانه

شاعری بدون شعر

و من پشت میزی دو نفره بدون تو

فرقی بینمان نیست

همگی چیزی کم داریم...
.
.
.


دلتنگت که میشوم...

به آسمان نگاه میکنم...

دلم خوش میشود...

که توهم زیرهمین سقفی...
.
.
.

آنــــــــــــــــــــــــــــــــقدر دوستت دارم

که

گــــــــــــــــــــــــــــــاهی یادم میرود

تو

دوستم نداری

.
.
.
.

دوستت داشتم …

زیاد …

کمش کردی …

کمترش کردی …

بی تفاوت شدم …

لااقل دیگر مرا به نفرت نرسان …
.
.
.


حالا هر دو حلقه داریم

اون تو دستش …

من تو چشمام …
.
.
.


ﻓﺮﻗـــــﯽ ﻧﻤﯽ ﮐﻨـــــﺪ ...

" ﺑﯿﺎﯾـــــﯽ "

ﯾـــــﺎ

" ﻧﯿﺎﯾـــــﯽ "

ﻣـــــﻦ ﺩﯾﮕـــــﺮ ﻫﯿﭽﻮﻗـــــﺖ ،

ﺣﺎﻟـــــﻢ " ﺧـــــﻮﺏ " ﻧﻤﯽﺷـــــﻮﺩ ...
.
.
.


صدا … رفت

تصویر … رفت

خاطره اش … نمیرود . . .
.
.
.


به سادگی رفت و به سادگی بخشیدم

حالا مانده ام چگونه بدون او به سادگی زندگی کنم !
.
.
.


ســـکــــوتــــــ مــیـــکــنـــم ...

بـگـذار حـرفـــ هـا انـقـدر یـکـدیـگـر را بـزنــنــد تــا بـمـیــرنــد !!!
.
.
.


درد دارد ! وقــتـی می رود ..

و هـمه می گــویـند : دوستـت نــداشـت …

و تــو نمـی تــوانـی بـه هـمه ثــابـت کــنی که هــرشـب

بــا عـاشـقانـه هــایـش خـــوابت می کـــرد !!.
.
.
.


ایـن روزهــا

عجیـب دلـم بـچگـی مـی خواهـد ...

خستـه ام!!!
.
.
.


غمگـیـــن تــریـن جــای خــاطــره

اونجــاییـه کــه کــم کــم

احســاس میکنــی

چهـــرش هم داره از یــــــادت میـــرِه ...
.
.
.


باید جشن بگیرم . ..

اشکهایم دوباره با من آشتی کرده اند
.
.
.


نمی دانم چه کسی !

دست اتفاق های خوب زندگی ام را گرفت

که دیگر نمی افتند
.
.
.


روزگار

نبودنت را برایم دیـکتــــــه می کنــــد

و نـُمره من

بـاز می شود . . . صــفــــــــر !

هنــــــوز . . .

نـبودنـت را . . . یـاد نگرفتــــه ام
.
.
.


وقـتـے حـس میڪنم …

جایــے در ایــטּ ڪره ے خاڪے . .

تــو نفـس میڪشـے و مـטּ …

از هــماטּ نفـس هایتـــ ،،، نفـس میڪشم آرام مــی شوم !

تـو بــاش !!!

هـوایـتـــ ! بـویـت ! بـراے زنده مانـدنـم ڪافـــے ستـــ
.
.
.


حافظه ی قوی ، عذاب بزرگی ست

وقتی خاطره ها باشند اما “تو” نباشی
.
.
.


این روزها …

مانند خط میخی گذشتگان شده ام

هیچکس نمیفهمد مرا
.
.
.


غفلت کردم ....

لحظه ای ...

دلم جایی گیر کرد و...

تمام زندگیم نخ کش شد....!!!
  • عبدی