دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

تو را دوست دارم

دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۰۳ ق.ظ

عکس و تصویر تو را دوست دارم ... مثل خوردنِ نانِ آغشته به نمک مثل اینکه بیدار شوی ...

تو را دوست دارم ...
مثل خوردنِ نانِ آغشته به نمک 
مثل اینکه بیدار شوی ،
با سوز و تب در نیمه شب 
و بچسبانی لب خود را به شیر آب خوردن ...
مثل باز کردن یک بسته‌ی بزرگ ،
که ندانی چیست 
با اضطراب ، با شادی ، با شبهه ...

تو را دوست دارم ...
مثل گذر
از روی دریا با هواپیما برای اولین بار 
مثل اینکه دلم را چیزی مور مور کند ...

تو را دوست دارم ...
مثل گفتن جمله‌ی " زنده‌ایم شکر " 

wisgoon.com

  • عبدی