دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

بیوگرافی مریم معصومی

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۷ ب.ظ

مریم معصومی 

مریم معصومی متولد اسفند ۱۳۶۵ در اصفهان، بازیگر است

 

فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی در مقطع لیسانس است، دو تا خواهر و دوتا برادر دارد، پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است، با برادر بزرگ‌ تر خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش می باشد

همسر مریم معصومی کیست

انصراف از فوق لیسانس

سال ۱۳۸۸ فارغ التحصیل شد و بعد از ۸ ماه فوق لیسانس علوم سیاسی قبول می شود

 

بعد از یک ترم بخاطر علاقه به بازیگری از ارشد انصراف داد و همان سال برای اولین بار بدون هیچ کلاس و دوره ای در تله فیلم کادوی در به در یوسف تیموری در چند سکانس بازی کرد

 

کلاس بازیگری

بعد از اولین تجربه بازیگر در سال ۸۸ در کلاس های بازیگری استاد سمندریان شرکت کرد و فارغ التحصیل دوره های عکاسی حرفه ای، کارگردانی و فیلمنامه نویسی شد

عکس اینستاگرام مریم معصومی

مریم معصومی 

شهرت

برای اولین بار در سریال فاصله ها در سال ۸۹ نقش کم رنگی رو بازی کرد، سپس بازی او در سریال مناسبتی ماه رمضان بنام سه دونگ سه دونگ از او چهره شناخته شده ای ساخت

 

اهل کار خونه نیستم

اصلا اهل آشپزی و کار خونه نیستم

 

در خانه دست به سیاه و سفید نمی زنم ! خیلی کم پیش آمده که ظرف بشورم، مگر این‌که مجبور شوم ! اما امان از روزی که آشپزی کنم! با این که تجربه ندارم اما دست پختم عالیه!

زندگینامه و گفتگو مریم معصومی

مریم معصومی و حسین استیری 

ورزش 

به شدت ورزش می کنم ورزش اصلی من شنا و بدن سازی است. زندگی من در چهار کلمه خلاصه می شود : بازیگری، ورزش، عکاسی و خواب !

 

شوهر ایده آل

در درجه اول تحصیلات خیلی برایم مهم است

 

به خاطر اینکه می دانم دنیای آدم تحصیل کرده با دنیای آدم های دیگر فرق می کند خانواده هم یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای من است اینکه آن مردم در چه خانواده ای زیرسایه چه پدر و مادری و با چه نگرشی بزرگ شده است دوست دارم همسر آینده ام چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ فکری مستقل از خانواده اش باشد من مرد کامل و مستقل دوست دارم

ازدواج مریم معصومی بازیگر خوشگل

مریم معصومی 

سریال ها

● ماجراهای پریشان ۱۳۹۳  
● همه چیز آنجاست ۱۳۹۳  
● سی و نه هفته ۱۳۹۳  
● پیدا و پنهان ۱۳۹۲  
● سه دونگ، سه دونگ ۱۳۹۰  
● فاصله‌ ها ۱۳۸۹  

 

فیلم ها

 

● کادوی در به در ۱۳۸۸  
● شب به یادماندنی ۱۳۸۹  
● اخلاقتو خوب کن ۱۳۹۰  
● لبخند در مراسم ترحیم    
● در کنار هم ۱۳۹۲  
● قصه سیمین ۱۳۹۲  
● بی‌ خوابی اسب‌ ها ۱۳۹۳  
● پیله ۱۳۹۳  
● سال تحویل ۱۳۹۳  
● عروسکخانه ۱۳۹۴  

 

مریم معصومی

 فتوکده

  • عبدی