دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

تا حالا حتما با نارنجی شدن آیکن محصولات نود 32 مواجه شده اید هر یک از این رنگ ها مفهوم بخصوصی را می رسانند که ما در این آموزش به نارنجی شدن آنتی ویروس و نحوه رفع آن می پردازیم.

حتما" پس از نصب انواع محصولات شرکت ESET چه در نود 32 و چه در اسمارت سکوریتی و بعد از آپدیت کردن آنتی ویروس بصورت آپدیت آفلاین یا آنلاین در تمام ورژن های 4 ، 5 و 6 با سبز ، قرمز یا نارنجی شدن آیکن محصولات آن مواجه شده اید هر یک از این رنگ ها مفهوم بخصوصی را می رسانند که ما در این آموزش به نارنجی شدن آنتی ویروس و نحوه رفع آن می پردازیم.

نارنجی یا زرد رنگ شدن آیکن نود 32 می تواند به یکی از دلایل زیر رخ دهد:
1. آپدیت نبودن ویندوز یا سیستم عامل در حال استفاده از آن.
2. نزدیک شدن لایسنس نود 32 به تاریخ انقضاء آن.
 
و اما چگونگی حل مشکل نارنجی شدن نود 32 به صورت زیر است:

آنتی ویروس را باز کرده و کلید F5 را از صفحه کلید زده و در این حالت پنجره Advanced ظاهر شده و از پنل سمت چپ و از قسمت Tools گزینه System Updates را زده و در این حالت در سمت راست پنل گزینه Notify about missing updates for level را به حالت No updates تغییر داده و در نهایت Ok کرده و خارج می شویم.
رفع مشکل نارنجی شدن آنتی ویروس نود 32
برای بزرگ شدن تصویر، روی عکس کلیک کنید.

شایان ذکر است که این مراحل فقط دلیل اول از دو دلیل گفته شده بالا را رفع خواهد کرد و برای رفع دلیل دوم باید لایسنس خرید یا از آپدیت ها و یوزر و پسورد های روزانه و رایگان 30 روزه نود 32 استفاده کرد. همچنین از کار انداختن این قسمت ذکر شده هیچ تاثیر منفی به آنتی ویروس ندارد و همچنان از سیستم شما محافظت خواهد کرد البته به نظر بنده حل نکردن این قسمت بهتر است چون در رابطه با آنتی ویروس نود 32 همه چیز همانطور که خود شرکت سازنده مدنظر قرار داده بهترین و ایده آل می باشد.

نکته: ممکنه دلایل دیگه ای هم برای نارنجی شدن آنتی ویروس نود32 وجود داشته باشه که برای آگاهی از مشکل می تونید در صفحه Home آنتی ویروس نگاه کرده و پیغام خطا را مشاهده نمایید.
  • عبدی