دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

امام شناسی جلد 7

چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳ ب.ظ


عناوین اصلی کتاب شامل:
قسمت اول : مشخصات روز غدیر ، ابلاغ ولایت امیر المؤمنین در طول دوران نبوت ، فضائل علی علیه السلام . . .؛ قسمت دوم : نظریه عمر و ماکیاول ، عصمت و اختیار ، پیامبران و صفات بشری ، مشکلات علی علیه السلام؛ قسمت سوم : خطبه رسول الله صلی الله علیه و آله غدیر خم در ولایت علی علیه السلام ، شأن نزول آیه س . . .؛ قسمت چهارم : روایات اهل سنت و شیعه در آیه تبلیغ ولایت علی علیه السلام؛ قسمت پنجم : بحث درباره آیه تبلیغ ، علت خوف رسول خدا صلی الله علیه و آله در آیه تبلیغ ، رد اقوال . . .؛ قسمت ششم : پیرامون حدیث : من کنت مولاه فعلی مولاه ، کتب علماء اهل سنت درباره حدیث غدیر ، صحابه را . . .؛ قسمت هفتم : روایات عامه و خاصه در حدیث غدیر ، شهادت عمار : دلیل حقانیت علی علیه السلام؛ قسمت هشتم : خصال اسلام ، استشهاد به حدیث غدیر ، ممنوعیت کتاب الامامه و السیاسه ، ابوحنیفه و حدیث . . .؛ قسمت نهم : حدیث من کنت مولاه فعلی مولاه ، معانی مولی؛ قسمت دهم : معنای مولی در حدیث من کنت مولاه فعلی مولاه؛ قسمت یازدهم : معنای صحیح مولی در حدیث غدیر ، شواهد دلالت لفظ مولی بر امامت


حجم : 2.3 mb
دانلود

  • عبدی