دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

احادیث جعلی اهل سنت برای فضیلت سازی خلفا

دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۱۲ ق.ظ

 

به همین جهت است که شما هر حدیثی که در فضائل اهل‏ البیت پیدا کنید، در مقابل آن یک حدیث برای مخالفین آنها جعل کرده ‏اند.
1 - پیامبر فرمود: ( انا مدینة العلم و علی بابها ) یعنی من شهر علم هستم و علی درب آن است.

آنها جعل کردند که پیامبر فرموده است: انا مدینة العلم و ابوبکر اساسها و عمر حیطانها و عثمان سقفها و علی بابها یعنی: من شهر علم هستم و ابوبکر پایه آن و عمر دیوار آن و عثمان سقف آن و علی درب آن است


2 - پیامبر فرمود: بر ساق عرش نوشته است ( لا اله الا الله، محمد رسول الله، علی ولی الله )
آن‏ها جعل کرده ‏اند که ( لا اله الا الله، محمد رسول الله و وزیراه ابوبکر الصدیق و عمر الفارق )

یعنی: ابوبکر صدیق و عمر فاروق دو وزیر او هستند


3 - پیامبر فرمود: (یا علی) دشمن تو دشمن من است و دشمن من دشمن خداست - مبغضک مبغضی و مبغضی مبغض الله -.

آنها جعل کرده ‏اند ( من ابغض عمر فقد ابغضی ) یعنی هر که عمر را دشمن دارد مرا دشمن داشته است


4- پیامبر فرمود: لا یحبک الا مؤمن و لا یبغضک الا منافق یعنی یا علی ترا دوست نمی‏دارد جز مؤمن و دشمن نمی‏دارد مگر منافق.

اینها جعل کردند: ( عن الله جل جلاله، ما احب ابوبکر و عمر المؤمن تقی و لا ابغضهما الا منافق شقی ) یعنی: خداوند فرموده است عمر و ابوبکر را جز مؤمن با تقوا دوست ندارد و جز منافق شقی دشمن ندارد.


5 - پیامبر فرمود: حضرت آدم خداوند را بحق محمد و علی و فاطمه و حسن و حسین قسم داد تا آمرزیده شد و آنها بصورت اشباحی مقابل عرش قرار داشتند.

آنها جعل کردند: خداوند، پیامبر و ابوبکر و عمر و عثمان و علی را بصورت اشباح خلق کرد و حضرت آدم خدا را به این پنج نفر سوگند داد تا توبه او پذیرفته شد


6 - پیامبر اکرم فرمود: الحسن و الحسین سیدا شباب اهل الجنة یعنی حسن و حسین دو سرور جوانان بهشت هستند.

آنها جعل کردند که: ابوبکر و عمر سیداکهول اهل الجنة ، یعنی عمر و ابوبکر دو سرور پیرمردهای بهشت هستند . (118)


با اینکه در بهشت اصلا پیرمرد وجود ندارد!

  • عبدی