دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

آموزش برطرف کردن پیغام جعلی بودن سریال دانلود منیجر 1

دانلود منیجر هم مثل مابقی نرم افزار ها در صورت اتصال به اینترنت و دریافت نسخه بروز رسانی پیغام جعلی بودن رمز عبور را به کاربر نمایش میدهد و این پیغام دائم به صورت پنجره ای که در تصویر بالا قرار داده ام نمایش داده می شود .

2 راه حل برای رفع این مشکل وجود دارد .

روش اول حذف برنامه و نصب مجدد آن به طوری که فایل های رجیستری هم به صورت کامل پاک شود - دقت داشته باشید که در صورتیکه فایل رجیستری پاک نشود بعد از نصب مجدد این مشکل هنوز وجود دارد .

اما روش دوم که راه حل بهتری هست و بنده از این روش بارها استفاده کرده ام ، اجازه دهید برنامه به نسخه جدید بروز رسانی شود سپس از یکی از سایتهایی که نسخه جدید برنامه را جهت دانلود قرار داده است ، فقط فایل Pach  را دانلود و اجرا کنید . فقط فایل کرک .


نیازی به دریافت فایل اجرایی برنامه نیست ، کافیست فایل Pach را دانلود کرده و محتویات داخل آن را در پوشه ای که دانلود منیجر نصب شده است کپی کنید .

در ادامه لینک دانلود فایل کرک IDM را از یکی از سایتهای معتبر که معمولا بلافاصله نسخه بروز رسانی را جهت دانلود قرار میدهد برای شما میگذارم .

دانلود کرک (به تنهایی) بر روی لینک کلیک کرده و بعد از دانلود فایل مورد نظر را از حال فشرده خارج و در محل نصب برنامه کپی و اجرا کنید تا مشکل برطرف شود .

 

آموزش برطرف کردن پیغام جعلی بودن سریال دانلود منیجر

 

آنوشته شده توسط  - http://www.learning.asarayan.com

  • عبدی