دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

عبدی جلالوندی
دوستت دارم ... اگر لطف کنی یا نکنی .

مطالب این وبلاگ، مطالبی است که خالصانه و ساده و بی ریا، از اعماق قلبم بیرون می آید .
و امیدوارم که صادقانه، در گوشه ای از دل شما جا بگیرد .
متشکرم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

آموخته های من . . .

جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۰۵ ق.ظ

http://s5.picofile.com/file/8127370250/1497000_612094865526442_823672482_n.jpg

♥ آموخته ام .

که این عشق است که زخمها را شفا می دهد نه زمان

♥ آموخته ام ...

که نمی توانم احساسم را انتخاب کنم اما می توانم نحوه
برخورد با آن را انتخاب کنم.

♥ آموخته ام ...

که همه می خواهند روی قله کوه زندگی کنند،

اما تمام شادی ها
و پیشرفت ها وقتی رخ می دهد که در حال بالا رفتن از کوه هستید.

ღعکسهای متحرک عاشقانهღ

♥ آموخته ام ... که کوتاهترین زمانی که من مجبور به کار هستم، بیشترین کارها و وظایف را باید انجام دهم.

♥ آموخته ام ... که گاهی تمام چیزهایی که یک نفر می خواهد فقط دستی است برای گرفتن دست او و قلبی است برای فهمیدن وی.

♥ آموخته ام ... که همیشه برای کسی که به هیچ عنوان قادر به کمک کردنش نیستم، دعا کنم.

♥ آموخته ام ... که تنها اتفاقات کوچک روزانه است که زندگی را تماشایی می کند.

♥ آموخته ام ... که خداوند همه چیز را در یک روز نیافرید.

پس چه چیز باعث شد که من بیاندیشم می توانم همه چیز را در یک روز به دست بیاورم؟

♥ آموخته ام ... که وقتی با کسی روبرو می شویم انتظار لبخندی از سوی ما را دارد.

♥ آموخته ام ... که هیچ کس در نظر ما کامل نیست تا زمانیکه عاشق بشویم.

♥ آموخته ام ... که مهم نیست زندگی تا چه حد از شما جدی بودن را انتظار دارد، همه ما احتیاج به دوستی داریم که لحظه ای با وی به دور از جدی بودن باشیم.../

  • عبدی